Mulig spontan abort,- jeg er meget bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.557 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg fandt ud af at jeg er gravid i onsdags. Det var lidt en overraskelse da jeg tager p-piller og vi allerede har to dejlige børn. Men inderst inde har jeg altid haft lyst til at få flere børn, - så jeg blev alligevel rigtig glad.

Men lige som glæden for alvor havde forplantet sig, begyndte jeg at bløde. Jeg kom på skadestuen og blev scannet lørdag middag (blødningen startede lørdag formiddag og jeg havde haft smerter fredag aften)

Blødningen kommer fra livmoderen, - det er ikke "bare" irritable slimhinder eller lign. Og barnet er der og har en hjertelyd, men en "bemærkelsesværdig lav hjerterytme" ifølge gynækologen.

Hun kunne ikke sige om jeg muligvis er ved at abortere. Og nu er jeg bare hensat til at vente til på fredag, hvor jeg skal scannes igen, - og hvor jeg håber så inderligt at barnet er vokset, så man kan afvise en spontan abort. Ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.

Jeg bløder stadig, - svag mensturations agtige blødninger og får smerter i maven og siderne flere gange om dagen( i flere timer af gangen)

Har du prøvet at bløde gennem din graviditet? Og har du fået et velskabt barn alligevel? Eller kender du til nogen der har prøvet det? Jeg har så meget brug for at høre at det kan få et lykkeligt udfald! Er så ked af det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Anonym trådstarter

PS. jeg er i uge 7+0

Anmeld

14. november 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Først en til dig

Min søster blødte da hun var gravid med min niece. De mente det var en tvilling som hun aborterede.

Jeg håber din lille spire har det godt

Anmeld

14. november 2011

Jonatansmor

Anonym skriver:

Jeg fandt ud af at jeg er gravid i onsdags. Det var lidt en overraskelse da jeg tager p-piller og vi allerede har to dejlige børn. Men inderst inde har jeg altid haft lyst til at få flere børn, - så jeg blev alligevel rigtig glad.

Men lige som glæden for alvor havde forplantet sig, begyndte jeg at bløde. Jeg kom på skadestuen og blev scannet lørdag middag (blødningen startede lørdag formiddag og jeg havde haft smerter fredag aften)

Blødningen kommer fra livmoderen, - det er ikke "bare" irritable slimhinder eller lign. Og barnet er der og har en hjertelyd, men en "bemærkelsesværdig lav hjerterytme" ifølge gynækologen.

Hun kunne ikke sige om jeg muligvis er ved at abortere. Og nu er jeg bare hensat til at vente til på fredag, hvor jeg skal scannes igen, - og hvor jeg håber så inderligt at barnet er vokset, så man kan afvise en spontan abort. Ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.

Jeg bløder stadig, - svag mensturations agtige blødninger og får smerter i maven og siderne flere gange om dagen( i flere timer af gangen)

Har du prøvet at bløde gennem din graviditet? Og har du fået et velskabt barn alligevel? Eller kender du til nogen der har prøvet det? Jeg har så meget brug for at høre at det kan få et lykkeligt udfald! Er så ked af det...

Her var vores dreng en overraskelse vi først fandt ud af da jeg var 11 uger henne ...

Men i tiden op til havde jeg ingen ide om jeg var gravid, mine perioder kom stadig på datoen, dog med mindre blødninger og med meget stærkere smerter. Jeg troede det var stress - lægen siger idag hun ingen svar kan give mig fordi der er kommet yderst sund dreng ud af det og jeg har ikke nogen problemer i mit underliv..

Anmeld

14. november 2011

mortilflere

Jeg havde styrt blødnings mens hele 40 uger med mine de 2 første.

Ved nr 3 som vi fik hjælp til kunne de først finde ham da jeg var i uge 8+4

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

Tak for svar alle sammen. Jeg havde virkelig brug for nogle gode historier. Jeg klamrer mig til håbet indtil jeg kan få vished.... Det er bare meget meget hårdt!

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

Jeg havde styrt blødnings mens hele 40 uger med mine de 2 første.

Ved nr 3 som vi fik hjælp til kunne de først finde ham da jeg var i uge 8+4

Blødte du hele tiden gennem graviditeterne eller kun periodevis som mens.?

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

Her var vores dreng en overraskelse vi først fandt ud af da jeg var 11 uger henne ...

Men i tiden op til havde jeg ingen ide om jeg var gravid, mine perioder kom stadig på datoen, dog med mindre blødninger og med meget stærkere smerter. Jeg troede det var stress - lægen siger idag hun ingen svar kan give mig fordi der er kommet yderst sund dreng ud af det og jeg har ikke nogen problemer i mit underliv..

Det giver stort håb at høre. Jeg har enmlig temmelig ondt indimellem. Og mine blødninger er som mild mens. Men det føles bare så forkert at bløde når man er gravid!

Anmeld

14. november 2011

Carslund

Jeg spontanarborterede u uge 7+1 for et par år tilbage og jeg var ikke i tvivl selvom jeg håbede... Det var ikke svagt mens lignende blod. Det var mørkt og meget blod i klumper. Hvis det bare er lidt friskt blod ville jeg tænke positivt.. Jeg  for dig og venter håber det bedste for dig.  

Anmeld

14. november 2011

Muffinmus

Den her gang har jeg blødt on off i 3 uger op til 2-3 dage af gangen. Rødt frisk blod hver gang.

Om min spire er derinde endnu og bliver en lillesøster. Håber det bedste for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.