Hjælp til drengenavn, hvor Emil skal være andet navn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Noahmor

LykkeB skriver:

Min mand er fra Tyrkiet og vi skal derfor finde et navn, som vi både kan bruge i Danmark, men også i Tyrkiet. I starten snakkede vi meget om Elias, men min mand vil helst at navnet skal indebærer Emil, da det også er tyrkisk og man udtaler og skriver det på samme måde, det gør man ikke med Elias. 

Derfor vil vi gerne finde to navne, f.eks Carl Emil, Noah Emil, Viggo Emil, men er stadig ikke helt overbevist om de 3 navne vi har indtil videre, nok også fordi at jeg lige skal vænne mig til navnet Emil. Har i nogle navne hvor i synes at navnet Emil passer godt sammen med et andet navn? Navnet Emil skal helst være som andet navn. 

Håber i kommer med en masse ideer

Jeg har været "ung pige i huset", hvor jeg passede en Martin-Emil, så det synes jeg er sødt. 

(fordi han var en rigtig sød lille Martin Emil)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

foto på lærred

Junus (Yunus) Mikail, Jakob, Jakob (Yakub) Benjamin (Bünyamin)

Camilla

Anmeld

18. november 2011

GitteC78

LykkeB skriver:

Tak for svarene, men tror ikke rigtig jeg kan komme videre med de navne der indebærer Emil lige nu. 

Hvis vi nu ser bortfra at der skal være Emil i navnet, men at det skal være et navn man både kan bruge i tyrkiet og i danmark, eller bare næsten, har i så ikke nogle ideer?

Elias (en jeg kender er også gift med en fra Tyrkiet, deres nyfødte søn skal hedde Elias)

Benjamin

Adam

Anmeld

18. november 2011

chael

LykkeB skriver:

Min mand er fra Tyrkiet og vi skal derfor finde et navn, som vi både kan bruge i Danmark, men også i Tyrkiet. I starten snakkede vi meget om Elias, men min mand vil helst at navnet skal indebærer Emil, da det også er tyrkisk og man udtaler og skriver det på samme måde, det gør man ikke med Elias. 

Derfor vil vi gerne finde to navne, f.eks Carl Emil, Noah Emil, Viggo Emil, men er stadig ikke helt overbevist om de 3 navne vi har indtil videre, nok også fordi at jeg lige skal vænne mig til navnet Emil. Har i nogle navne hvor i synes at navnet Emil passer godt sammen med et andet navn? Navnet Emil skal helst være som andet navn. 

Victor-Emil

Theo-Emil

Carl-Emil

Oscar-Emil

Magnus-Emil

Alle sammen drenge jeg kender med det navn

Min egen søn hedder Theo, dog uden Emil, og det er nok min favorit

*Camilla

Anmeld

18. november 2011

Hasselnødden

Miran Emil?

Eller bare Miran?

Anmeld

18. november 2011

TbCp

Vi har en Anton Emil og en Magnus Emil i familien

Anmeld

18. november 2011

MinNoah

Vi har selv en søn der hedder Noah Emil :-) Så det synes vi selvf'lgelig er det smukkeste navn

Anmeld

20. november 2011

Mulse-mor

Disse navne synes jeg er pæne:

Mads Emil

Max Emil

Magnus Emil

Aksel Emil

(men for guds skyld ikke Simon Emil )

Anmeld

20. november 2011

K.Rehder

LykkeB skriver:

Jeg er helt pjattet med Max Emil

Anmeld

20. november 2011

S.Maria

Sad også lige og tænkte Max Emil 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.