Hvor mange er vi fra fyn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2009

KarinaIda

Fines mor skriver:

Taler vi kun om at mødrene skal mødes eller med børn?

Jeg er da ikke sikker på, at cafebio vil syntes, at det er så fedt med eks. 15 børn i et ryk.

Mit forslag går mere på Løvens hule, eller i foråret en legeplads og madpakker.

Helle

Vi snakker selvfølgelig mødre med børn, det er jo dem vores liv handler om nu....

Altså løvens hule kunne være super, men min datter vil intet få ud af det, da hun ikke er andet end et ½ år!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2009

KarinaIda

Christinahr skriver:

Cafe biografen er jo et fantastisk sted med småbørn, så det må være mit bedste bud

Ja det lyder som en go ide... Men hvor meget er de lige for at have så mange børn der på én gang?

Men jeg starter en tråd, hvor folk kan skrive om de med på den eller ej, med og mødes....

Anmeld

18. februar 2009

kia30

Hej. Jeg kommer fra Kerteminde.
Ifht at mødes, så er der også det "nye" sted inde i Rosengårdscenteret, som ligger i sølv-gade - Kan ikke huske hvad det hedder, men det er et mindre legeland, hvor der også er lidt for de mindre børn. Jeg har selv en på 3 og en som skal ligge i maven 7 uger endnu

Anmeld

18. februar 2009

Christinahr

KarinaIda skriver:

Ja det lyder som en go ide... Men hvor meget er de lige for at have så mange børn der på én gang?

Men jeg starter en tråd, hvor folk kan skrive om de med på den eller ej, med og mødes....

Sidste week mødtes vi en del derinde med børn. Det er jo en meget børnevenlig cafe

Anmeld

18. februar 2009

Fines mor

Det er Capella Play som Kia mener..

Os med større børn, vil have lidt svært ved at holde styr på dem i Cafebio hihi

Anmeld

18. februar 2009

KarinaIda

Christinahr skriver:

Sidste week mødtes vi en del derinde med børn. Det er jo en meget børnevenlig cafe

Ja det ed jeg nemlig godt det er... Men som Kia30 også nævner er der jo, det nye kæmpe legeland inde i rosengårdcentret hvor børnene rigtig kan boltre sig, altså de lidt ældre af dem, men der er også noget for de lidt mindre.. Det kunne jo også være noget!!!!
Men nu har jeg slået indlægget op, og så må i se hvor mange der er med på og mødes....

Anmeld

18. februar 2009

Christinahr

Fines mor skriver:

Det er Capella Play som Kia mener..

Os med større børn, vil have lidt svært ved at holde styr på dem i Cafebio hihi

Jeg ser din pointe

Anmeld

18. februar 2009

Fines mor

Hvis det bliver i Løven eller capella Play så vil jeg gerne, men cafe er jeg ikke lige hook på med to børn på 3 og 5 år *S*

Anmeld

18. februar 2009

Christinahr

KarinaIda skriver:

Ja det ed jeg nemlig godt det er... Men som Kia30 også nævner er der jo, det nye kæmpe legeland inde i rosengårdcentret hvor børnene rigtig kan boltre sig, altså de lidt ældre af dem, men der er også noget for de lidt mindre.. Det kunne jo også være noget!!!!
Men nu har jeg slået indlægget op, og så må i se hvor mange der er med på og mødes....

Jeps, mon ikke det kan lade sig gøre

Anmeld

18. februar 2009

KarinaIda

Christinahr skriver:

Jeps, mon ikke det kan lade sig gøre

Jo det tror jeg sagtens det kan... Vi skal bare have folk ind på tråden og skrive om de med på og mødes eller ej!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.