Hvor mange er vi fra fyn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

KarinaIda skriver:

Lyder lækkert... Vi fik hus 1 aug 08 og det er vi også super glade for!!! Det er lækkert og have sit eget, hvor man kan gøre hvad man vil... Heh....

ja det bliver simpelthen så lækkert at komme væk fra vores skide sure underoer.. vi er rigtig glade for vores lejlighed, men vi kan ikke med dem nedenunder... de går os vildt meget på, så vi skal are væk, og være os selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2009

KarinaIda

Det kender jeg alt for godt.. Vi kunen ikke med vores overbo, sådan en sur gammel kælling rent ud sagt....

Anmeld

17. februar 2009

stumpen-89

nej det er ikke langt fra vi glæder os rigtig meget bor du i en af de lejligheder som ligger lige overfor den der super spar, tror jeg den hedder?? kender ikke søhus så godt, men ved hvor de lejligheder ligger.. he he..

Jaa.. Heh.. Det hedder Æbleparken Vi har boet her i 4 måneder.. og er rigtig glad for det og ingen sure underbo.

Jeg har faktisk familie i lumby og min leder bor derude

Anmeld

18. februar 2009

KarinaIda

Hel Alle jer fra fyn!!!!

Had synes i om vi alle mødtes en dag, så man kunen lære hinanden og kende, og det ikke kun er herinde man kender hinanden fra, men også fra det virkelige liv?

Karina

Anmeld

18. februar 2009

Christinahr

KarinaIda skriver:

Hel Alle jer fra fyn!!!!

Had synes i om vi alle mødtes en dag, så man kunen lære hinanden og kende, og det ikke kun er herinde man kender hinanden fra, men også fra det virkelige liv?

Karina

Det synes ejg lyder som en super god ide.

Anmeld

18. februar 2009

KarinaIda

Christinahr skriver:

Det synes ejg lyder som en super god ide.

Gør jeg nemlig også, for det er da sjovere og kende hinanden i virkeligheden

Anmeld

18. februar 2009

Christinahr

Så det vel bare at lave en tråd med dato udspil? Hmm, men hvor kan man lige være....jeg tænker

Anmeld

18. februar 2009

KarinaIda

Christinahr skriver:

Så det vel bare at lave en tråd med dato udspil? Hmm, men hvor kan man lige være....jeg tænker

En cafe eller noget?

Har du nogen ideer? Heeh

Anmeld

18. februar 2009

Christinahr

Cafe biografen er jo et fantastisk sted med småbørn, så det må være mit bedste bud

Anmeld

18. februar 2009

Fines mor

Taler vi kun om at mødrene skal mødes eller med børn?

Jeg er da ikke sikker på, at cafebio vil syntes, at det er så fedt med eks. 15 børn i et ryk.

Mit forslag går mere på Løvens hule, eller i foråret en legeplads og madpakker.

Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.