Mit store Ego :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
483 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Troldemommi

Johanne er ikke den vildeste til at sove middagssøvn for tiden jeg havde så fået et  råd om at køre en lille tur i barnevognen når jeg ville have til at sove til middag og hvad sker der så BAM BAM BAM

hun sover da jeg kommer hjem jeg er lykkelig nu ved jeg hvad der skal til,,, og så,,,, og så kommer varmemesteren og starter sin motorsav for der skal beskæres træer liger nu åbenbart :-)

så går der lige præcis to sekunder og så vågner Johanne og bliver forskrækket og så går cirenen igang Jeg kunne slå Varmemesteren ihjel :-)

heldigvis tog det kun en halv time så kørte jeg igen med hende og nu sover hun igen HELDIGVIs for jeg ved hvor varmemesteren bor HÆHÆHÆ

Lige et lille indslag om hvor egoistisk jeg kan være :-D For alle skal da være stille når min lille skid skal sove

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Maja88

jeg kender det godt..

fisen gad i en periode ikke sove udenfor.. og når hun så endelig overgav sig, var det en som startede med at slå græs eller hakke med en spade ned i fliser osv,

Anmeld

14. november 2011

Janni.

Åh det lyder som mig  

Dog har jeg opgivet at skræmme alle bort her i området. Vi bor på hvad der skulle synes at være en stille villa vej, men med 3 gør-det-selv-typer omkring os, 1 der tuner knallerterne, 2 meget ivrige havemænd, så er det umuligt med stilhed når Silas skal sove. 

Så nu har vi vænnet os til at Silas kun sover 45 min til middag. 

Anmeld

14. november 2011

Nessie

Vores spader af et par naboer har for vane at skulle slå græs, når Daniel lige er lagt til at sove udenfor.

Men nu er han heldigvis så vant til det, at han ikke vågner mere, han sover fint i larm og støj, og der skal virkelig nogle høje, hvinende lyde til før han vågner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.