Står fast = tidlig fødsel....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Vores lille dreng har stået med hovedet ned og numsen i vejret siden uge 26 og har ikke flyttet sig en fis.. Dvs han står fast ... er i uge 32 nu..

Kan jeg forvente at føde tiodligere fordi han har stået fast så længe eller så tidligt???

Ikke nødvendigvis. Det har sjældent noget med fødselstidspunktet at gøre. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Vores lille dreng har stået med hovedet ned og numsen i vejret siden uge 26 og har ikke flyttet sig en fis.. Dvs han står fast ... er i uge 32 nu..

Kan jeg forvente at føde tiodligere fordi han har stået fast så længe eller så tidligt???

Doubt it - min søn har sat fast siden omkring uge 25, faktisk før, og jeg har stadig ikke født endnu. Men du kan være heldig .

Anmeld

14. november 2011

VIPpigen

Det svinger vidst meget. Lilje stod også fast tidligt, tror omkring uge 24, men fik sig alligevel revet fri i uge 32... i uge 33 stod hun fast igen, og jeg blev indlagt med blødninger, og i uge 35 meldte Lilje sin ankomst.

Jeg havde fået at vide fordi jeg havde blødt tidligt i graviditeten - selvom det er normalt - og fordi hun stod fast så tidligt, og at jeg så blev indlagt med blødninger i uge 33, så kunne jeg risikere at hun kom før tid, og det fik de sandelig så ret i......

Anmeld

14. november 2011

twinboys

nææææhhh det tror jeg ikke

Anmeld

14. november 2011

Muffinmus

Næ, begge mine stod relativt tidligt fast, nr 1 fra uge 27 og han kom 40+0, nr to stod fast uge 34 og hun kom 38+0, så absolut ingen sammenhæng her:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.