Står fast = tidlig fødsel....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.918 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Anonym trådstarter

Vores lille dreng har stået med hovedet ned og numsen i vejret siden uge 26 og har ikke flyttet sig en fis.. Dvs han står fast ... er i uge 32 nu..

Kan jeg forvente at føde tiodligere fordi han har stået fast så længe eller så tidligt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Benjamins'mor

Det tror jeg ikke du skal regne med, min søn sad også fast tidligt, tror det var omkring uge. 28 og jeg gik 6 dage over.

Anmeld

14. november 2011

Muttitil1+1

Det tror jeg ikke... Min søn sad også fast meget tidligt, men kom først 4 dage over tid... så må nok skuffe dig desværre

Anmeld

14. november 2011

jette1983

Min har stået fast i 2 måneder nu og jeg har termin på onsdag, jeg har absolut ingen tegn på fødsel endnu så jeg tror ikke det hænger sammen, desværre.

Anmeld

14. november 2011

mortilflere

Nix

Du må holde din plads i køen

Anmeld

14. november 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Vores lille dreng har stået med hovedet ned og numsen i vejret siden uge 26 og har ikke flyttet sig en fis.. Dvs han står fast ... er i uge 32 nu..

Kan jeg forvente at føde tiodligere fordi han har stået fast så længe eller så tidligt???

det er heeelt normalt hvis det er 1. gang - der stiller de sig tidligt...

efterfølgende stille de sig noget senere

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

er 3.gangs gravid...

Han må hellere end gerne blive til termin...

Anmeld

14. november 2011

Toshiba

Anonym skriver:

er 3.gangs gravid...

Han må hellere end gerne blive til termin...

Så kunne jeg godt fristes til at tro han vil hilse på før tid - håber da bare ikke det bliver FOR tidligt

Anmeld

14. november 2011

kirsti

jeg blev scannet ca en gang om mdr og ved samtlige scanninger vente Noah med hovedet nedad og jeg gik 10 dage over tid.

Det at hovedet vender nedad er ikke det samme som at de står fast (:

Anmeld

14. november 2011

chael

Anonym skriver:

Nej, det kan man ikke regne med.

Under denne 3 .graviditet, der lå sønnen med hovedet nedad, fra uge 25. Stod fast i uge 35-36 og jeg fødte 8 dage over tid.

Med min datter, der er den første, der lå hun også med hovedet ned tidligt, stod fast i uge 36 og fødte hende 6 dage over tid.

Min mellemste blev jeg sat igang 14 dage før, han stod ikke fast, men blev født på 2 presseveer

*Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.