Livet kan virkelig være uretfærdig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Mettefpigen

Jaaa... Har virkelig bare brug for at komme ud med det... Kan sikkert godt virke usammenhængende...

Så kigger man på daoten og med det samme ser man at det er d 14 nov.. 2 månedersdagen på min mors overfald...  2 måneder og 11 dage siden at lillebassen blev født... Fremskridt, men for s.... der er lang vej endnu... Lige nogle tanker jeg sad med...... Så for spørgsmål, så er det fordi at d 14 sep, blev min mor overfaldet med en økse og var meget tæt på at miste livet, og blev lam i højre arm og ben..... Ville ikk rigtig noget med det her, men er først nu begyndt at åbne mig lidt op for det, så trængte lige til at komme lidt ud med nogle tanker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Bshizzle

Mettefpigen skriver:

Jaaa... Har virkelig bare brug for at komme ud med det... Kan sikkert godt virke usammenhængende...

Så kigger man på daoten og med det samme ser man at det er d 14 nov.. 2 månedersdagen på min mors overfald...  2 måneder og 11 dage siden at lillebassen blev født... Fremskridt, men for s.... der er lang vej endnu... Lige nogle tanker jeg sad med...... Så for spørgsmål, så er det fordi at d 14 sep, blev min mor overfaldet med en økse og var meget tæt på at miste livet, og blev lam i højre arm og ben..... Ville ikk rigtig noget med det her, men er først nu begyndt at åbne mig lidt op for det, så trængte lige til at komme lidt ud med nogle tanker...

Du får lige en krammer som det første..

Kan forstå det er hårdt at tænke på..
En glæde med din dejlige dreng kom til verden...
Men for søren da osse.. at blive overfaldet af en økse.. .. Ved man hvem der stod bag dette? ( du behøver ik svare hvis det er for privat ) .. men sikker da en BEEEEEEEP %¤&#!!!!!!  

Anmeld

14. november 2011

Mettefpigen

Bshizzle skriver:

Du får lige en krammer som det første..

Kan forstå det er hårdt at tænke på..
En glæde med din dejlige dreng kom til verden...
Men for søren da osse.. at blive overfaldet af en økse.. .. Ved man hvem der stod bag dette? ( du behøver ik svare hvis det er for privat ) .. men sikker da en BEEEEEEEP %¤&#!!!!!!  

Jaaa der foregår mange ting endnu, mht til retssag og genoptræning og alt muligt....

Jaa det var nabo der boede i stuen (min mor på 3 sal)...

Anmeld

14. november 2011

Nessie

Du skal bare læsse af på os herinde, vi er her for det samme.

Jeg håber at den person der har overfaldet din mor kommer i fængsel i laaaaang tid. Og noget behandling, for der må jo være en brist et sted.

God bedring til din mor, jeg håber at det går fremad med hende

Anmeld

14. november 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Nessie skriver:

Du skal bare læsse af på os herinde, vi er her for det samme.

Jeg håber at den person der har overfaldet din mor kommer i fængsel i laaaaang tid. Og noget behandling, for der må jo være en brist et sted.

God bedring til din mor, jeg håber at det går fremad med hende

Anmeld

14. november 2011

Wimmie

Mettefpigen skriver:

Åh nej, det var dog ganske forfærdeligt hvad der skete med din mor 

Og så lige efter at du havde født... Det lyder godt nok hårdt for jer - godt at hun overlevede men for pokker jeg forstår godt hvilket chok det må have været - og stadig er.

Håber I får snakket godt og grundigt om det og at I er der for hinanden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.