Hjælp Ang Vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

980 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. februar 2009

Anonym trådstarter

Nogle der kan hjælpe mig?
Jeg fødte for godt og vel et år siden og jeg spiser kun sundt og varrieret, men jeg har ikke tabt mig et enkelt kg fra da jrg fødte og til nu..
jeg var en af de uheldige der tog 20 kg på så vejer 20 kg for meget.
jeg dyrker meget motion, og jeg er snart desperat da jeg er meget Lav 158 så det ses tydeligt,,.

nogle der har nogle råd?=

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2009

Pia.

Det lyder ellers som om du gør alt for at tabe dig - syntes det lyder lidt underligt at du slet ikke taber dig - måske du skulle søge læge og finde ud af om det kunne være noget med dit stofskifte - Jeg skal slet ikke gøre mig klog på det, bare en tanke...

Men altså leve sundt og dyrke motion, det gør du jo, så det er svært at sige hvad du ellers kan gøre....

Knus Pia - også med for meget på sidebenene som bare ikke er motiveret til at gøre noget ved det...

Anmeld

15. februar 2009

Anonym trådstarter

Hejsa.
Det kan være jeg skal prøve det.
Da det er rigtig trælst..

Anmeld

15. februar 2009

ekzunz

Anonym skriver:

Hejsa.
Det kan være jeg skal prøve det.
Da det er rigtig trælst..

Måske du kunne prøve at skrive lidt om hvad du spiser i løbet af dagen, så kan det være at nogen har lidt gode råd.

Jeg er også bare minus-motiveret i øjeblikket.....

Anmeld

15. februar 2009

Rikke Houmøller Thaarup

Du kunne måske prøve vægtkonsulenterne.
Systemet er rimelig nemt at følge og du går ikke sulten i seng.
jeg har tabt mig 3 kg på 5 uger og jeg ligger i den lave ende.
Så det er bare om at komme igang.

Rikke

Anmeld

15. februar 2009

3rollinger

Hejsa

Maaske kunne du proeve at skrive ned alt hvad du spiser. Hver gang du tager en lille kiks eller vingummi i munden (hvis du da goer det), hvadsomhelst du putter i munden. Jeg tror nogengange man kan komme til at putte en masse i munden som man ikke kan huske om aftenen og som man faktisk ikke ligger maerke til. Men det goer man hvis man pludselig skal til at notere paa en seddel der bagefter "sladre" naar man kigger paa den igen.

Held og lykke.

Trine

Anmeld

15. februar 2009

Anonym trådstarter

Jeg er faktisk på Vægtvogterne lige nu da jeg har prøvet det andet og det ikke hjælper og nu spiser jeg efter point, og spiser faktisk meget mindre end det jeg må for ingen appetit..

Spiser i løbet af dagen bare et stykke brød uden noget til morgenmad da jeg ingen appetit har om morgen..
Spiser gulerods salat med flutes, til frokost og spiser meget lidt til aften

Motion om dagen køre tur med min søn i Barnevogn ca 1½ time om dagen går frem og tilbage til vuggestue, rider hverdag løber op og ned af træpper hele dagen herhjemme, og går somregel i træningscenter..

Anmeld

15. februar 2009

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Jeg er faktisk på Vægtvogterne lige nu da jeg har prøvet det andet og det ikke hjælper og nu spiser jeg efter point, og spiser faktisk meget mindre end det jeg må for ingen appetit..

Spiser i løbet af dagen bare et stykke brød uden noget til morgenmad da jeg ingen appetit har om morgen..
Spiser gulerods salat med flutes, til frokost og spiser meget lidt til aften

Motion om dagen køre tur med min søn i Barnevogn ca 1½ time om dagen går frem og tilbage til vuggestue, rider hverdag løber op og ned af træpper hele dagen herhjemme, og går somregel i træningscenter..

Altså du skal jo også lade være med at spise for lidt, gør man det slukker man altså ned for systemet...

Man skal spise omtrendt 1100 -1200 kalorier om dagen fordelt på 6 måltider...

og ud fra det du skriver får du ikke nok... Så hvor tåbeligt det end lyder spiser du for lidt...

Betina

Anmeld

15. februar 2009

Miss BananaHammock

Trold skriver:

Altså du skal jo også lade være med at spise for lidt, gør man det slukker man altså ned for systemet...

Man skal spise omtrendt 1100 -1200 kalorier om dagen fordelt på 6 måltider...

og ud fra det du skriver får du ikke nok... Så hvor tåbeligt det end lyder spiser du for lidt...

Betina

jep du skal sørge for at spise nok for at holde kroppen igang. Sørg for at få det korrekte mængde proteiner fedtstoffer og kuldhydrater samt vitaminer og mineraler. Dine måltider behøver nodvendigvis ikke vare 6stk om dagen men bare reglmæssig. Ikke noget med at springe måltider over. Gå på opdagelse kostens verden og find spiselyst i sunde alternativer. Jeg bliver selv meget inspireret af vegetar/ veganer opskrifter.

Det er ofte en kamp, nej hæng i. Det skal nok komme!

Anmeld

17. februar 2009

karina-brandt

hejsa,
puh jeg føler med dig, jeg var i en lignende situation. Jeg tog ikke på i løbet af graviditeten, da jeg havde født vejede jeg det samme. Men så malkede jeg 2 liter mælk i løbet af et døgn i 7 måneder og det gjorde mig så sindssygt sulten efter søde ting at jeg nærmest levede af koberghs kanelboller...! og tog 20 kilo på..som jeg så har døjet med at tabe lige siden.

På en messe jeg deltog i var der en forhandler af noget der hedder Probalance. Han forklarede konceptet - at hvis ens krop er fuld af affaldsstoffer, bliver kroppen "sur" og så er der ikke balance mellem syre og base i kroppen. Og hvis ens krop er for sur, så virker forbrændingen ikke, og en slankekur vil være formålsløst. En kur med Probalance ville rense kroppen og gøre den i balance mellem syre og base, og så ville en slankekur hjælpe.
jeg tænkte det nok var fup, men jeg var desperat. Jeg købte en bøtte tabletter, tog kuren som beskrevet på bøtten.
Allerede senere på dagen kunne jeg mærke at jeg ikke længere havde sure opstød som jeg ellers havde bøvlet med i flere år, specielt efter jeg havde født.

I løbet af de første to uger tabte jeg to kilo.

Nu, et år efter, har jeg tabt ti kilo.

Jeg har ikke gjort noget særligt... jeg tog tabletterne som kost tilskud (dog ikke mens jeg var gravid og heller ikke nu hvor jeg ammer), og i takt med at kroppen er kommet i balance, er min sult også bedre reguleret, min trang til søde ting er væsentlig mindre, og i det hele taget har jeg kun godt at sige om pro-balance, bortset fra prisen... den er dyr , men den har virket for mig.

mvh,
Karina B

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.