hejsa,
puh jeg føler med dig, jeg var i en lignende situation. Jeg tog ikke på i løbet af graviditeten, da jeg havde født vejede jeg det samme. Men så malkede jeg 2 liter mælk i løbet af et døgn i 7 måneder og det gjorde mig så sindssygt sulten efter søde ting at jeg nærmest levede af koberghs kanelboller...! og tog 20 kilo på..som jeg så har døjet med at tabe lige siden.
På en messe jeg deltog i var der en forhandler af noget der hedder Probalance. Han forklarede konceptet - at hvis ens krop er fuld af affaldsstoffer, bliver kroppen "sur" og så er der ikke balance mellem syre og base i kroppen. Og hvis ens krop er for sur, så virker forbrændingen ikke, og en slankekur vil være formålsløst. En kur med Probalance ville rense kroppen og gøre den i balance mellem syre og base, og så ville en slankekur hjælpe.
jeg tænkte det nok var fup, men jeg var desperat. Jeg købte en bøtte tabletter, tog kuren som beskrevet på bøtten.
Allerede senere på dagen kunne jeg mærke at jeg ikke længere havde sure opstød som jeg ellers havde bøvlet med i flere år, specielt efter jeg havde født.
I løbet af de første to uger tabte jeg to kilo.
Nu, et år efter, har jeg tabt ti kilo.
Jeg har ikke gjort noget særligt... jeg tog tabletterne som kost tilskud (dog ikke mens jeg var gravid og heller ikke nu hvor jeg ammer), og i takt med at kroppen er kommet i balance, er min sult også bedre reguleret, min trang til søde ting er væsentlig mindre, og i det hele taget har jeg kun godt at sige om pro-balance, bortset fra prisen... den er dyr , men den har virket for mig.
mvh,
Karina B
Anmeld