Kan man mærke når ægget sætter sig fast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.262 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. november 2011

Anonym trådstarter

Kan man mærke når ægget bliver befrugtet eller sætter sig fast, ved ikke lige hvad det hedder.

Og hvor langtid fra man har sexet til sædcellen sætter sig i ægget går der? Altså kan der godt kun gå nogle timer eller er det dage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Mumto3

Jeg har været gravid 4 gange, og en af gangene kunne jeg mærke da ægget satte sig fast. Det var vildt underligt, sad på arbejde midt i et møde, og pludselig skete det. Jeg kunne overhovedet ikke koncentere mig om hvad der foregik, men eneste tanke var bare: Juhu...jeg bliver gravid, lige nu, i dette sekund...hvor er det vildt. Men da jeg var mødeleder, var jeg nød til at gennemføre mødet.

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Jeg har været gravid 4 gange, og en af gangene kunne jeg mærke da ægget satte sig fast. Det var vildt underligt, sad på arbejde midt i et møde, og pludselig skete det. Jeg kunne overhovedet ikke koncentere mig om hvad der foregik, men eneste tanke var bare: Juhu...jeg bliver gravid, lige nu, i dette sekund...hvor er det vildt. Men da jeg var mødeleder, var jeg nød til at gennemføre mødet.

Okay hvor Langtid efter ÆL var det?

Anmeld

13. november 2011

WantingBaby2012

Mumto3 skriver:

Hvordan føltes det? :-) 

Anmeld

13. november 2011

Mumto3

Anonym skriver:

Okay hvor Langtid efter ÆL var det?

Det er nu over 6 år siden, så jeg kan overhovedet ikke huske hvor når jeg havde ÆL i forhold hvornår jeg mærkede det satte sig fat. Jeg kan bare huske oplevelsen.

Anmeld

13. november 2011

Mumto3

WantingBaby2012 skriver:

Hvordan føltes det? :-) 

Tja, hvordan føles det??? Det føles som 'æg sætter sig fast i livmoder'

Det er helt umuligt at forklare, men jeg var overhovedet ikke i tvivl!

Det er lidt ligesom at spørger: hvordan føles det lige når barnet bliver født/glider ud. Tja....det er umuligt at forklare HVORDAN det føles, men man er ikke i tvivl. ---eller det var måske en dårlig sammenligning...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.