Av!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. november 2011

Anonym trådstarter

Vi prøver at blive gravide, jeg har en datter på 2 år, og inden for de sidste 4 måneder har jeg desværre haft 2 spontane aborter inden uge 6.

Processen med disse aborter er gået helt af sig selv, og jeg har derfor ikke fået noget for m for hjælp for at skille mig af med det.

Sidst jeg aborterede var den 23 okt. Nu har jeg så testet for ægløsning, blot for at se om min cyklus holder som den plejer, og selvfølgelig også fordi vi gerne snart vil være gravide... mit spørgsmål går på: jeg havde en positiv æl-test torsdag og fredag, og igår begyndte den at blive svagere igen. vi hyggede os torsdag og fredag, me aldrig har jeg haft så vilde smerter under ægløsning. det gør ondt i underlivet og føles som meget slem mens smerter, og så sidder det og niver i lænden. Føles som om man virkelig trænger til at komme på toilettet, men hvis jeg "presser" så gør det bare endnu mere ondt?

Er der nogen der ved hvad det kan være -er det bare ægløsning der gør lidt ondt, det kan jo ikke være ægget der sætter sig fast allerede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

AMtrier

Anonym skriver:

Vi prøver at blive gravide, jeg har en datter på 2 år, og inden for de sidste 4 måneder har jeg desværre haft 2 spontane aborter inden uge 6.

Processen med disse aborter er gået helt af sig selv, og jeg har derfor ikke fået noget for m for hjælp for at skille mig af med det.

Sidst jeg aborterede var den 23 okt. Nu har jeg så testet for ægløsning, blot for at se om min cyklus holder som den plejer, og selvfølgelig også fordi vi gerne snart vil være gravide... mit spørgsmål går på: jeg havde en positiv æl-test torsdag og fredag, og igår begyndte den at blive svagere igen. vi hyggede os torsdag og fredag, me aldrig har jeg haft så vilde smerter under ægløsning. det gør ondt i underlivet og føles som meget slem mens smerter, og så sidder det og niver i lænden. Føles som om man virkelig trænger til at komme på toilettet, men hvis jeg "presser" så gør det bare endnu mere ondt?

Er der nogen der ved hvad det kan være -er det bare ægløsning der gør lidt ondt, det kan jo ikke være ægget der sætter sig fast allerede?

jeg har før haft utrolig kraftige smerter i underlivet, ikke nødvendigvis i forbindelse med ÆL. men også til andre tider efter sex.. det er så belastende, nogle gange er det så slemt at jeg ikke kan ligge vandret

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

Anne-mone skriver:

jeg har før haft utrolig kraftige smerter i underlivet, ikke nødvendigvis i forbindelse med ÆL. men også til andre tider efter sex.. det er så belastende, nogle gange er det så slemt at jeg ikke kan ligge vandret

Lyder lidt som det jeg har været udsat for disse dage! AV

Anmeld

14. november 2011

Nanna R.R

Tidspunktet i din cyklus og alting taget i betragtning, ville det være meget underligt, men min læge fortalte mig, at sådanne smerter kan være tegn på graviditet udenfor livmoderen. Man mistænkte, at jeg havde en sådan, men da jeg ingen smerter havde, blev jeg bare bedt om at vente. Men lægen sagde specifikt, at jeg skulle være opmærksom på smerter i forbindelse med toiletbesøg. Det er noget med, at det kan sidde sådan, at når man presser i forbindelse med toiletbesøg, trykker det på det sted, hvor graviditeten udenfor livmoderen sidder.

Det ville være meget underligt, hvis det var det, men når du har haft spontane aborter, kan din cyklus jo være lidt ude af balance, tænker jeg.

til dig og held og lykke med at blive gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.