Det må da være min tur, ikk ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg kan mærke det i min mave.. jeg VED bare der er noget derinde.. ALT tyder på det !!!

jeg har borren og jag i maven. tisser utrolig meget og så er jeg bare træt hele tiden.. ud over det havde jeg noget der lignede implantationsblødning en uge efter ÆL og nu øget udflåd..

men hvad nu hvis den ikke er der ?

håber jeg bare for meget? har ikke prøvet at være gravid før, så jeg ved ikek hvad jeg skal mærke, andet end min intuition.

nogle af jer som har det på samme måde ? eller som har lyst til at fortælle hvordan i mærker det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg kan mærke det i min mave.. jeg VED bare der er noget derinde.. ALT tyder på det !!!

jeg har borren og jag i maven. tisser utrolig meget og så er jeg bare træt hele tiden.. ud over det havde jeg noget der lignede implantationsblødning en uge efter ÆL og nu øget udflåd..

men hvad nu hvis den ikke er der ?

håber jeg bare for meget? har ikke prøvet at være gravid før, så jeg ved ikek hvad jeg skal mærke, andet end min intuition.

nogle af jer som har det på samme måde ? eller som har lyst til at fortælle hvordan i mærker det

Jeg kan huske at jeg var lidt ekstra træt og at jeg tissede mere end jeg plejede... Fik også lidt hovedpine om aftenen i starten, men der vidste jeg det heller ikke, så jeg arbejdede bare helt vildt og løftede og ditten og datten... Havde jeg ikke gjort hvis jeg havde vist det

Men HÅBER da at der er en lille spire der gør dig træt og øger din tissetræng!

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jeg kan huske at jeg var lidt ekstra træt og at jeg tissede mere end jeg plejede... Fik også lidt hovedpine om aftenen i starten, men der vidste jeg det heller ikke, så jeg arbejdede bare helt vildt og løftede og ditten og datten... Havde jeg ikke gjort hvis jeg havde vist det

Men HÅBER da at der er en lille spire der gør dig træt og øger din tissetræng!

jeg håber bare rigtig meget.. det er bare svært at vide hvad jeg skal mærke efter
men tusind tak for dit svar

Anmeld

13. november 2011

Benjamins'mor

Jeg kan kun sige tag en test (-;

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Jeg kan kun sige tag en test (-;

det er bare alt for tidligt :/ skal først have menstruation på fredag :/

Anmeld

13. november 2011

helenak

Anonym skriver:

det er bare alt for tidligt :/ skal først have menstruation på fredag :/

så synes jeg du skal vente med at tage en test.
- jeg tog en test for tidligt, og det eneste der kom ud af den var at jeg blev skuffet over en negativ test.

Jeg skulle have haft menstruation i fredags, men strækker den lige til i morgen eller tirsdag med at teste

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

helenak skriver:

så synes jeg du skal vente med at tage en test.
- jeg tog en test for tidligt, og det eneste der kom ud af den var at jeg blev skuffet over en negativ test.

Jeg skulle have haft menstruation i fredags, men strækker den lige til i morgen eller tirsdag med at teste

uha jeg tror slet ikke jeg ville kunne holde ud at vente til EFTER jeg skulle have haft mens.. men helt sikkert det er det bedste.. glæder mig i hvert fald til fredag og se om der kommer mens eller ikke

krydser fingrer for dig i hvert fald

Anmeld

13. november 2011

Miss Church

Anonym skriver:

uha jeg tror slet ikke jeg ville kunne holde ud at vente til EFTER jeg skulle have haft mens.. men helt sikkert det er det bedste.. glæder mig i hvert fald til fredag og se om der kommer mens eller ikke

krydser fingrer for dig i hvert fald

Held og lykke  

Håber for dig, at den er der  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.