Slet ikke klar til at blive mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

4kløver

Moms skriver:

Vi mangler også flere ting, men når alt kommer til alt er det ikke noget vi ikke kan undvære i starten. Det ville selvfølgelig være rart at det var på plads, for man tager jo ikke lige et barn på et par dage med på shoppingtur.

Så NU skal det sidste også på plads her!

Moms

Vi har næsten alle ting fra sidst. Men skal bare ha købt seng og tøj. Og en tur på loftet så det er ikke så slemt.
Så hele lørdagen står på babyting.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Loan

Nej jeg føler mig slet ikke klar, har alt for mange spekulationer og bekymringer, men det bunder nok i alle de spørgsmål lægen i tirsdag gav mig flere spørgsmål end svar og kastede mig ud fra ambulatoriet i uvished.

- Det eneste hun kunne sige var at jeg formentligt bliver mor tirsdag eller onsdag. Så intet december barn til mig. Så kan man snakke om ikke at føle sig spor klar, har ingen genere overhovedet og nyder bare at være gravid, og nu bliver jeg formentligt snydt for 3 uger

Men okay, bliver da dejligt at kunne kysse og kramme min dreng. Og så er jeg da forhåbeligt hjemme inden jul

Anmeld

19. november 2011

Moms

Loan skriver:

Nej jeg føler mig slet ikke klar, har alt for mange spekulationer og bekymringer, men det bunder nok i alle de spørgsmål lægen i tirsdag gav mig flere spørgsmål end svar og kastede mig ud fra ambulatoriet i uvished.

- Det eneste hun kunne sige var at jeg formentligt bliver mor tirsdag eller onsdag. Så intet december barn til mig. Så kan man snakke om ikke at føle sig spor klar, har ingen genere overhovedet og nyder bare at være gravid, og nu bliver jeg formentligt snydt for 3 uger

Men okay, bliver da dejligt at kunne kysse og kramme min dreng. Og så er jeg da forhåbeligt hjemme inden jul

Hvad skete der?

Hvorfor skal du føde så tidligt?

Moms

Anmeld

19. november 2011

Loan

Moms skriver:

Hvad skete der?

Hvorfor skal du føde så tidligt?

Moms

Min dreng er væsentligt lille i forhold til hvad han burde, 20,5% ved sidste scanning, men der havde han genvundet lidt af det tabte.

Derfor siger hun at han skal ud, men kan bare ikke forstå det, hvis han stadig har indhentet mere af sin vægt. For han mosler rundt som enhver anden lille baby så min mave nærmest aldrig har ro. Han er og bliver en lille krudtugle derinde.

Anmeld

20. november 2011

Moms

Loan skriver:

Min dreng er væsentligt lille i forhold til hvad han burde, 20,5% ved sidste scanning, men der havde han genvundet lidt af det tabte.

Derfor siger hun at han skal ud, men kan bare ikke forstå det, hvis han stadig har indhentet mere af sin vægt. For han mosler rundt som enhver anden lille baby så min mave nærmest aldrig har ro. Han er og bliver en lille krudtugle derinde.

Ok, nej det er lidt svært at forstå, hvis det går den rigtige vej.

Jeg håber det bedste for jer

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.