Moms skriver:
Er jeg den eneste?
Jeg har termin om 3 uger. Jeg synes, det er vildt 
Jeg er slet ikke træt af at være gravid og jeg føler mig slet ikke klar - rent mentalt.
Jeg er ikke bange for at føde og jeg tror heller ikke jeg er bange for at blive mor - nu kommer han bare snart ud og det er slet ikke til at forstå - faktisk.
Selvfølgelig var det et bevidst valg, da vi bestemte os for at blive forældre, men jeg synes, det er lidt surrealistisk, at vi rent faktisk ved, at om 3 uger (plus minus) ændres vores liv dramatisk.
Det må være lidt ligesom at gå og vente på at skulle flyve til månen. Det skal man jo bare - man glæder sig, for det bliver nok fantastisk, men man ved jo alligevel ikke rigtig hvordan det bliver - eller om noget går galt.
Jeg skal være mor - hvem skulle have troet det 
Moms
Det er også vildt
Og mega stort...
Jeg tror at den følelse du beskriver, minder om da jeg, jeg ventede min datter. Jeg følte mig heller ikke klar, kun mega stor
Her 2. gang er jeg mere klar på hvilke bump, men også utrolig lykke der er i vente. (De dage omkring fødslen er de lykkeligste dage i mit liv indtil videre)
Jeg har det faktisk sådan, at indtil et par dage siden var jeg heller ikke bange for fødslen. Men nu kan jeg godt mærke at jeg bliver lidt nervøs. Og det skal siges at min sidste fødsel gik rigtig godt
Så jeg er "bange" for at forvente at den her bliver ligesom den. Og det gør den så ikke
Jeg glæder mig vildt meget til at blive mor igen. Den her gang er jeg forberedet på det jeg synes var svært sidst. og hvordan jeg skal handle på det.
Jeg ved godt at der opstår andre problemer denne gang fordi storesøster også er der men det skal nok også gå
Mange hilsner
Henriette 35+0