Jeg magter det ikke mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Anonym trådstarter

millesofie skriver:

Lille du altså

start med at slappe helt af og anerkend at man nogle gange føler at verdens ende er nået og at man ikke kan mere

du har fået en depression, og dine tanker får dine følelser til din søn på afstand, det lyder som noget man har hørt en mio gange før men tænk på de positive ting her i livet på din søn og hvilke glæder han sætter i dig (mærk efter) og mærk den lille som sparker og som glæder sig til at se sin mor og storebror

det er svært, meget svært.

jeg havde ingen følelser for min datter da hun blev født og det tog tid at komme igennem.. men der er rart på den anden side, for jeg har dage hvor jeg er lykkelig, jeg har også dage der er fuckt up nederen, men de vil jo altid være der.

Jeg bor i Nykøbing Sj, hvis du bor her omkring eller lidt længere væk så giv mig et kald  så kommer mig og lillepigen forbi og muntre dig lidt op

det er aldrig fedt at have det som du har det nu, men man skal have venner eller familie til at hjælpe

og NEJ du er ingen dårlig mor og ingen dør af slik og forkert mad

lad mig hjælpe dig om så det bare er over telefonen, du behøver ikke oplyse mig om din bruger herinde..

Mit nr er 27-97-10-44 eller mail mig tinkehermione@yahoo.com

og hey.. lorte kærste du har dig der  fuck da ham det møg-øre

knus Mille-Sofie

Puha Nykøbing sj. er lidt halvt  langt væk - men det er stadigvæk lidt sjovt, for jeg er fra nykøbing mors

men kan godt være jeg lige sender dig en mail hvis jeg får den til at reagere når jeg lige kommer hjem igen.

og så opdager jeg så at jeg har skrevet mor i stedet for papmor  i det første indlæg... FLOOT! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Mille83

Anonym skriver:

Puha Nykøbing sj. er lidt halvt  langt væk - men det er stadigvæk lidt sjovt, for jeg er fra nykøbing mors

men kan godt være jeg lige sender dig en mail hvis jeg får den til at reagere når jeg lige kommer hjem igen.

og så opdager jeg så at jeg har skrevet mor i stedet for papmor  i det første indlæg... FLOOT! 

Hej 

Først og fremmest et kæmpe kram herfra, jeg har selv været sygmeldt i  foråret/sommer og begyndt på arbejde nu her og trappe op i timer på arbejdet. 

Hvis du har brug for noget som helst må du gerne skrive en PB.

Selvom depressioner er forskellige kan det måske hjælpe og snakke med en som har været/er i samme situation.

Jeg har en datter på halvandet år så jeg ved godt hvordan det er ikke og kunne magte sit barn og mad osv. 

Knus Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.