Jeg magter det ikke mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.738 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre mere, jeg er bare så ødelagt lige for tiden. Jeg er gravid og snart i uge 18 og jeg er bare så træt hele tiden, jeg magter overhovedet ikke noget og jeg orker slet ikke at stå op eller lave mad eller noget som helst jeg gider heller ikke at spise så jeg lever direkte af et stykke knækbrød om dagen.. ikke lige frem det smarteste, nogle gange kommer min mor så og presser mig til at spise - men det er jo overhovedet ikke rart.

Og for at gøre det endnu værre så er kæresten skredet fra mig så nu er jeg alene med vores søn på et år, han har skiftet nummer og svarer ikke på facebook eller noget så jeg kan slet ikke komme i kontakt med ham.

Jeg føler ikke at jeg kan passe min søn for jeg orker ham bare slet ikke i de her dage, jeg bliver så let irriteret og sur hele tiden og bagefter så sidder jeg bare og virkelig tuder ... og spiser mig mæt i slik.

Og sønnen får jo heller ikke noget ordentligt at spise hvilket jo slet ikke gør det bedre, den anden dag var jeg lige ved at glemme ham fordi jeg faldt i søvn på sofaen og lige pludselig var kl. altså bare 15.57 - DP har åbent til 16.10  men jeg måtte ringe og forklare hvilket jeg ikke kunne så måtte komme med en eller anden undskyldning - hun godtog den heldigvis og sagde at hun ikke skulle noget i dag alligevel så jeg behøvede ikke at skynde mig.

jeg føler mig bare som sådan en elendig mor og frygter virkelig for at få nummer to når jeg skal være helt alene om det 

undskyld hvis det blev lidt rodet, men ud det skulle det altså.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Anonym trådstarter

ved ikke lige hvorfor der var en del der ikke kom med:

ALT irriterer mig bare og der er ingenting der går som det skal længere, jeg føler virkelig bare ikke at jeg fortjener at have min søn og at han ville have det så meget bedre et andet sted.

Jeg er bare så træt og smadret, men kan jeg sove om natten? NEJ 

Når jeg kigger på min søn så er den der følelse af glæde der heller ikke mere og har derimod bare allermest lyst til bare at græde - kæresten er skredet og alt er bare noget værre lort (sorry) jeg føler virkelig bare det største had lige nu!

Jeg frygter virkelig at mine frustrationer kommer til at gå ud over min søn og jeg tør ærlig talt ikke være i samme rum som ham længere  jeg hader mig selv så meget lige nu og ved slet ikke hvad jeg skal gøre længere jeg hader bare det hele.

og for at gøre det endnu værre så er jeg begyndt at tænke på min fætter som begik selvmord for 10 år siden, jeg kendte ham ikke men bliver ved med at tænke "bare jeg også kunne slippe for at være her" 

undskylder igen

Anmeld

13. november 2011

mortilflere

hvordan er dit bagland , forældre osv ??

Du skal ha noget hjælp og det skal du hurtigt , ring til nogen der kan hjælpe dig

Og ingen er bedre tjent med du ikke er her 

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

hvordan er dit bagland , forældre osv ??

Du skal ha noget hjælp og det skal du hurtigt , ring til nogen der kan hjælpe dig

Og ingen er bedre tjent med du ikke er her 

Mine forældre har jeg ikke snakket med i 3 år fordi vi havde et skænderi ang. min kæreste og det at jeg var gravid og de sagde at han var typen der bare skred når han ikke gad mere, og jeg var selvfølgelig uenig.. 

Veninder har jeg heller ikke rigtig nogle af da de allesammen skred da jeg blev gravid 

og ingen af de to ting er ligefrem med til at gøre det hele bedre! 

Anmeld

13. november 2011

mortilflere

Anonym skriver:

Mine forældre har jeg ikke snakket med i 3 år fordi vi havde et skænderi ang. min kæreste og det at jeg var gravid og de sagde at han var typen der bare skred når han ikke gad mere, og jeg var selvfølgelig uenig.. 

Veninder har jeg heller ikke rigtig nogle af da de allesammen skred da jeg blev gravid 

og ingen af de to ting er ligefrem med til at gøre det hele bedre! 

Jeg ville som mor stå klar , alligevel , når man er ung og forelsket ser man ikke klart ...

Prøv dine forældre , du skal ha hjælp 

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

Jeg ville som mor stå klar , alligevel , når man er ung og forelsket ser man ikke klart ...

Prøv dine forældre , du skal ha hjælp 

jeg har ikke engang deres nummer mere og de gider ikke tage den når jeg ringer - så aner ikke hvordan 

Anmeld

13. november 2011

mortilflere

Anonym skriver:

jeg har ikke engang deres nummer mere og de gider ikke tage den når jeg ringer - så aner ikke hvordan 

Hm 

Hvis du vil , så kom med deres navn , bopæl så skal jeg ringe for dig ...

Så send mig en pb med hvem du er og hvem de er.

Jeg er ret bekymret for jer 

Anmeld

13. november 2011

freiasmor

Hvor i landet bor du henne ?? skriv evt pb,..

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

Prøver at køre hjem til dem først, og håber på det er min søster der åbner 

Anmeld

13. november 2011

millesofie

Lille du altså

start med at slappe helt af og anerkend at man nogle gange føler at verdens ende er nået og at man ikke kan mere

du har fået en depression, og dine tanker får dine følelser til din søn på afstand, det lyder som noget man har hørt en mio gange før men tænk på de positive ting her i livet på din søn og hvilke glæder han sætter i dig (mærk efter) og mærk den lille som sparker og som glæder sig til at se sin mor og storebror

det er svært, meget svært.

jeg havde ingen følelser for min datter da hun blev født og det tog tid at komme igennem.. men der er rart på den anden side, for jeg har dage hvor jeg er lykkelig, jeg har også dage der er fuckt up nederen, men de vil jo altid være der.

Jeg bor i Nykøbing Sj, hvis du bor her omkring eller lidt længere væk så giv mig et kald  så kommer mig og lillepigen forbi og muntre dig lidt op

det er aldrig fedt at have det som du har det nu, men man skal have venner eller familie til at hjælpe

og NEJ du er ingen dårlig mor og ingen dør af slik og forkert mad

lad mig hjælpe dig om så det bare er over telefonen, du behøver ikke oplyse mig om din bruger herinde..

Mit nr er 27-97-10-44 eller mail mig tinkehermione@yahoo.com

og hey.. lorte kærste du har dig der  fuck da ham det møg-øre

knus Mille-Sofie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.