Hvad sker der..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Maja88

jeg har aldrig oplevet veer, men mon ikke det kunne tyde på babyen er på vej ud til jer..

det er da ikke slemt når det er uge 37,... så du er snart mor weee

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar

Jeg ringede til FG i går aftes, og måtte en tur derud. Mit bækken sidder ret skævt i den ene side, og det skulle være derfra smerterne kommer. De kunne ikke umiddelbart gøre noget, men bedte mig slappe godt af det næste stykke tid og kontakte egen læge hvis det bliver værre.

Anmeld

14. november 2011

mariamiss6

Anonym skriver:

Tak for alle jeres svar

Jeg ringede til FG i går aftes, og måtte en tur derud. Mit bækken sidder ret skævt i den ene side, og det skulle være derfra smerterne kommer. De kunne ikke umiddelbart gøre noget, men bedte mig slappe godt af det næste stykke tid og kontakte egen læge hvis det bliver værre.

Fik du ikke besked på at du måtte prøve at tage panodiler?

Om ikke andet, så ring igen og spørg om du ikke må det, eller om der er andet du må tage... I hvert fald til at hvile dig på et par gange om dagen (inklusive nattesøvnen seævfølgelig)

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Fik du ikke besked på at du måtte prøve at tage panodiler?

Om ikke andet, så ring igen og spørg om du ikke må det, eller om der er andet du må tage... I hvert fald til at hvile dig på et par gange om dagen (inklusive nattesøvnen seævfølgelig)

Jeg har fået lov til at tage et par panodiler hvis jeg har behov for det. Netop så jeg kan få hvilet lidt. De tager lige toppen.

Anmeld

14. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg har fået lov til at tage et par panodiler hvis jeg har behov for det. Netop så jeg kan få hvilet lidt. De tager lige toppen.

Hvis du har mulighed for det, så kom i varmtvandsbassin..det er helt vidunderligt og afspænder dit stakkels bækken.

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Hvis du har mulighed for det, så kom i varmtvandsbassin..det er helt vidunderligt og afspænder dit stakkels bækken.

Det vil jeg prøve! Tak

Anmeld

14. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det vil jeg prøve! Tak

Det var så lidt

Anmeld

14. november 2011

Moms

Anonym skriver:

Tak for alle jeres svar

Hej du -

sidder bækkenet skævt? Og du har fået at vide, at der ikke er noget at gøre?

Gad nok vide hvad en kiropraktor ville sige til at du har fået den besked.

Prøv lige at forestil dig, at du skal gå 5 uger mere med et forskubbet bækken.

Hvis jeg var dig, ville jeg seriøst kontakte en kiropraktor og bede om en undersøgelse i det mindste.

Hvis du skulle ske at være nordjyde eller vil køre til nordjylland, kan jeg varmt anbefale én. Skriv privat hvis du er interesseret.

Moms

Anmeld

14. november 2011

Carslund

SussieThyssen skriver:

Hej.. Jeg ved at vi alle er her for at hjælpe hinanden og jeg er ikke ude på at rette på nogen forslag som kan virke godt for nogen...

Jeg har en bækkenløsning der "sparker  røv" denne gang og har også fået at vide flere steder at varmtvandsbassin er SUPERB!!! Tingen er bare at jeg kommer til at "vride" hele min krop på en meget uhensigtmæssig måde i vand, når man skal styre mig igennem vandet. Svømning var no-go, da det gjorde ondt på stedet, så det bedste for mig var at gå ligeså stille fra sted til sted og "flyde" med div redskaber. Jeg prøvede virkelig at slappe af...

Jeg har været afsted 4 gange og 1. gang tænkte jeg: ej det må være en anden årsag.. men hver gang jeg har været afsted 45-60 min af gangen, har det endt med at jeg har sovet på sofaen fordi jeg ikke har kunnet gå ind i min seng. Heller ikke ved hjælp af min kæreste... og jeg overdriver virkelig ikke jeg har sågar været nød til at få min dagplejemor til at hente min dreng på 2, da jeg havde så ondt dagen efter..

Det jeg vil frem til er: vær for guds skyld forsigtig!!!! Jeg har herefter droppet svømmehallen og købt en varmepude. Det er helt fantastisk for mig...  svømning er selfølgelig lidt sjovere.. Ville bare fortælle hvoad jeg havde oplevet...

pøj pøj!!

Anmeld

14. november 2011

SussieThyssen

Carslund skriver:

Hej.. Jeg ved at vi alle er her for at hjælpe hinanden og jeg er ikke ude på at rette på nogen forslag som kan virke godt for nogen...

Jeg har en bækkenløsning der "sparker  røv" denne gang og har også fået at vide flere steder at varmtvandsbassin er SUPERB!!! Tingen er bare at jeg kommer til at "vride" hele min krop på en meget uhensigtmæssig måde i vand, når man skal styre mig igennem vandet. Svømning var no-go, da det gjorde ondt på stedet, så det bedste for mig var at gå ligeså stille fra sted til sted og "flyde" med div redskaber. Jeg prøvede virkelig at slappe af...

Jeg har været afsted 4 gange og 1. gang tænkte jeg: ej det må være en anden årsag.. men hver gang jeg har været afsted 45-60 min af gangen, har det endt med at jeg har sovet på sofaen fordi jeg ikke har kunnet gå ind i min seng. Heller ikke ved hjælp af min kæreste... og jeg overdriver virkelig ikke jeg har sågar været nød til at få min dagplejemor til at hente min dreng på 2, da jeg havde så ondt dagen efter..

Det jeg vil frem til er: vær for guds skyld forsigtig!!!! Jeg har herefter droppet svømmehallen og købt en varmepude. Det er helt fantastisk for mig...  svømning er selfølgelig lidt sjovere.. Ville bare fortælle hvoad jeg havde oplevet...

pøj pøj!!

Det er altid godt med andres erfaringer, men jeg snakker IKKE om at svømme.
Jeg svømmer heller ikke, når jeg er i varmtvandsbassin..jeg opholder mig blot i det, og slapper helt af, og lader vandet løsne alle muskler og vægten fordele sig til andre steder i kroppen, så belastningen ændres...og så det at blive helt gennemvarm..det er guddommeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.