SussieThyssen skriver:
Hvis du har mulighed for det, så kom i varmtvandsbassin..det er helt vidunderligt og afspænder dit stakkels bækken.

Hej.. Jeg ved at vi alle er her for at hjælpe hinanden og jeg er ikke ude på at rette på nogen forslag som kan virke godt for nogen...
Jeg har en bækkenløsning der "sparker røv" denne gang og har også fået at vide flere steder at varmtvandsbassin er SUPERB!!! Tingen er bare at jeg kommer til at "vride" hele min krop på en meget uhensigtmæssig måde i vand, når man skal styre mig igennem vandet. Svømning var no-go, da det gjorde ondt på stedet, så det bedste for mig var at gå ligeså stille fra sted til sted og "flyde" med div redskaber. Jeg prøvede virkelig at slappe af...
Jeg har været afsted 4 gange og 1. gang tænkte jeg: ej det må være en anden årsag.. men hver gang jeg har været afsted 45-60 min af gangen, har det endt med at jeg har sovet på sofaen fordi jeg ikke har kunnet gå ind i min seng. Heller ikke ved hjælp af min kæreste... og jeg overdriver virkelig ikke
jeg har sågar været nød til at få min dagplejemor til at hente min dreng på 2, da jeg havde så ondt dagen efter..
Det jeg vil frem til er: vær for guds skyld forsigtig!!!! Jeg har herefter droppet svømmehallen og købt en varmepude. Det er helt fantastisk for mig...
svømning er selfølgelig lidt sjovere.. Ville bare fortælle hvoad jeg havde oplevet...
pøj pøj!!
Anmeld