Hvad sker der..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.695 visninger
21 svar
0 synes godt om
13. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg har hele natten og dagen i dag indtil nu haft så forfærdelig ondt nederst i maven, i mit bækken, i min ryg og ned i .........  Jeg har plukkeveer ind i mellem og det gør ret ondt når man er så øm i forvejen. Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre for at lindre? Jeg har prøvet lange varme bade, men det hjælper ikke. Kan det være et tegn på at jeg snart går i fødsel? eller...

Håber nogen kan hjælpe!

Og jeg må hellere skrive at jeg er i uge 37.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Anonym trådstarter

ingen der kan hjælpe????

Anmeld

13. november 2011

Mor Christa

Altså er dte sådan en konstant smerte, eller mere ligesom veer? ALtså du ved med pauser og sådan?
Føles det som om noget presser sig længere ned? (barnet ) Føles det som en tryggen?

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

MissChrista skriver:

Altså er dte sådan en konstant smerte, eller mere ligesom veer? ALtså du ved med pauser og sådan?
Føles det som om noget presser sig længere ned? (barnet ) Føles det som en tryggen?

Det gør ondt hele tiden.  Og det føles lidt som om hun trykker sig nedad. Indimellem føles det nærmest som om der kommer en fod ud, hvis du forstår.. Hun ligger fast med hovedet nedad, så det burde ikke være fordi hun vender sig. Det ville vel heller ikke gøre så ondt hele tiden. Aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre

Anmeld

13. november 2011

Mor Christa

Anonym skriver:

Det gør ondt hele tiden.  Og det føles lidt som om hun trykker sig nedad. Indimellem føles det nærmest som om der kommer en fod ud, hvis du forstår.. Hun ligger fast med hovedet nedad, så det burde ikke være fordi hun vender sig. Det ville vel heller ikke gøre så ondt hele tiden. Aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre

OKay - jeg vil ikke gøre dig nervøs eller noget, men sådan der startede mine smerter da jeg skulle føde min søn. Jeg kan selvføgelig ikke garanterer for noget, men jeg synes du skal ringe til FG og fortælle hvordan du har det, så kan de vurderer om du måske bør komme ind til et tjek.

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

MissChrista skriver:

OKay - jeg vil ikke gøre dig nervøs eller noget, men sådan der startede mine smerter da jeg skulle føde min søn. Jeg kan selvføgelig ikke garanterer for noget, men jeg synes du skal ringe til FG og fortælle hvordan du har det, så kan de vurderer om du måske bør komme ind til et tjek.

Det var lidt det jeg frygtede.  Jeg må prøve at ringe ind som du siger og så ser vi hvad der sker. Synes godt nok det gør av. Og det kom bare pludselig i går aftes.

Anmeld

13. november 2011

Mor Christa

Anonym skriver:

Det var lidt det jeg frygtede.  Jeg må prøve at ringe ind som du siger og så ser vi hvad der sker. Synes godt nok det gør av. Og det kom bare pludselig i går aftes.

Okay - og det har været sådan siden igår?
Synes helt bestemt at FG skal ha' et opkald fra dig, hvor du fortæller hvordan du har det De er super søde og er heldigvis også af den holding, at man hellere skal ringe en gang for meget end en gang for lidt  Kom meget gerne med en update!

Anmeld

13. november 2011

mortilflere

Lyder som pluk /modnings veer , de gør nas men sparker ikke røv som de jo skal 

Anmeld

13. november 2011

Carslund

Det kan altså også være dit bækken der løsner sig.

Jeg har ret kraftig bækkenløsning denne gang og dine smerter lyder ikke så langt fra mine, men så sidder de bare helt nede ved skambenet, og bag på ved lænden i et slags "V-mønster" og kan ståle ned i benene.

Det kan være en konstant smerte i mange timer/ døgn og så blive lidt bedre igen. Så kan det igen komme ved en forkert bevægelse fx. Det er noget forfærdelig noget... længden af smærten kan variere helt vildt hos mig.

for at det ikke er det....

Anmeld

13. november 2011

SussieThyssen

Jeg vil bestemt anbefale at du kontakter FG, så de lige kan kigge på dig.

Nogle kvinders veer er anderledes end hos andre, og kan føles som det du har der, uden at man kan beskrive det som typiske veer, så et tjek på FG vil nok være en rigtig god ide.
Man må godt være øm i bækkenet op mod fødslen men ikke konstant og hele tiden have ondt.
Du kan faktisk også godt have fået blærebetændelse eller noget andet, der kan minde om den slags smerter, så ring hellere.
Kommer du med en update??

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.