Erfaringer med hindeløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

SussieThyssen skriver:

Det virker på nogen...men ikke på alle.
Jeg har prøvet det 2 gange..og det virkede overhovedet ikke på mig.

Det var da lidt ubehageligt, men det gjorde ikke engentligt ondt, og føles lidt hmmm...grænseoverskridende!?!...er vist det bedste ord jeg kan finde.
Men som sagt, det er en spøjs fornemmelse, som sommetider virker.

Kærligst
Sussie

Hvordan spøjs?  Tænker det må gøre ondt?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

SussieThyssen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvordan spøjs?  Tænker det må gøre ondt?? 

Næ..det synes jeg ikke det gør..ondt altså..ikke rigtigt ondt, mere ubehageligt..det er bare en mærkelig fornemmelse.
Det kommer jo nok an på hvor godt man kan slappe af og har kontrol over sin krop.

Spøjs...ja..det føles altså underligt, som når man forsøger forsigtigt at trække et plaster af, men vel at bemærke ved at skubbe det af indefra...det er vel den bedste beskrivelse

Det bedste råd jeg kan give er, at forsøge at slappe rigtigt godt af og lade det ske..det er hurtigt overstået.

Anmeld

20. november 2011

FamilenStorm

S-anne skriver:

Hej damer

Jeg har fået tid til hindeløsning 41+0 - det er på lørdag. Nu er jeg lidt nysgerring efter hvor godt det virker. Jeg håber jo at fødslen starter op lige med det samme, men det kunne være fint med lidt input fra jer så jeg kan afstemme mine forventninger med virkeligheden...

...altså allerhelst må fødslen jo gerne bare starte nu!

På forhånd tak - Sanne

Jeg fik hindeløsning 2 dage før min termin, grundet begyndene svangerskab.. Fik det omkring kl 19 søndag aften og vågnede kl 04:00 natten til mandag med veer... Fødte natten til tirsdag kl 02:02..

Så her hjalp det

Krydser fingre for at det vil hjælpe

Anmeld

20. november 2011

S-anne

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Åh håber der snart sker noget 

Tak skal du have.

Mht. om det gør ondt vil jeg lige som Sussie sige at det ikke er videre behageligt med hindeløsning, men at hvis man slapper godt af og tænker på formålet med det så er det ikke særlig slemt og hurtigt overstået...

Sanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.