Så troede man lige at alt var godt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.254 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. november 2011

GønskE

Ja.... Jeg var til scanning i fredags, og det gik fint, de sagde intet dårligt om noget, hmm og lørdag (igår) modtog jeg et brev fra dem, at jeg skulle ha foretaget blodprøver i denne uge, mandag og torsdag - og derned igen og scannes fredag, for de var ikke sikker på baby voksede som den skulle Så nu frygter jeg jo helt vildt hvad der skal ske - nogen der har prøvet det og alt så viste sig at være fint? Skulle bare lige af med det ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg har ikke prøvet det, men jeg sender dig et

Anmeld

13. november 2011

GønskE

merethe skriver:

Jeg har ikke prøvet det, men jeg sender dig et

Tak

Anmeld

13. november 2011

Dinsen

Vores bebs er også for lille så jeg bliver scanner hver 3. uge så de følger godt med.. men ja men er super nervøs og jeg frygter allerede næste scanning!! de siger godt nok bebs har sin egen vægt kurve som den følger pænt... men ville altå heller at bebs havde den rette størrelse... jeg har heller ik rigtig mærket liv endnu, men det er også fordi bebs ik er stor nok!

Anmeld

13. november 2011

SussieThyssen

GønskE skriver:

Ja.... Jeg var til scanning i fredags, og det gik fint, de sagde intet dårligt om noget, hmm og lørdag (igår) modtog jeg et brev fra dem, at jeg skulle ha foretaget blodprøver i denne uge, mandag og torsdag - og derned igen og scannes fredag, for de var ikke sikker på baby voksede som den skulle Så nu frygter jeg jo helt vildt hvad der skal ske - nogen der har prøvet det og alt så viste sig at være fint? Skulle bare lige af med det ..

Og det skal du også have lov til..at læsse af.

Jeg kan da godt forstå at du er ked..det er da ikke spor rart at få sådan et brev..øvøv!
Men..prøv nu at trække vejret lidt..og så synes jeg du skal skælde dem ud, når de sagde alt så fint ud og du så skal modtage sådan et brev..det må man godt opponere imod.

Jeg skal ikke forsøge at gøre mig klog på hvad de har set eller har mistanke om, men du får et stort trøsteknus, og så tænder jeg et lys for dig og din bette, og ønsker, at der intet er i vejen overhovedet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. november 2011

GønskE

Dinsen skriver:

Vores bebs er også for lille så jeg bliver scanner hver 3. uge så de følger godt med.. men ja men er super nervøs og jeg frygter allerede næste scanning!! de siger godt nok bebs har sin egen vægt kurve som den følger pænt... men ville altå heller at bebs havde den rette størrelse... jeg har heller ik rigtig mærket liv endnu, men det er også fordi bebs ik er stor nok!

Ja det ender jeg også med! jeg håber bare at bebs er vokset på den uge, altså tilpas at jeg i det mindste bliver scannet igen, end at de siger, at det er dødt løb

Anmeld

13. november 2011

GønskE

SussieThyssen skriver:

Og det skal du også have lov til..at læsse af.

Jeg kan da godt forstå at du er ked..det er da ikke spor rart at få sådan et brev..øvøv!
Men..prøv nu at trække vejret lidt..og så synes jeg du skal skælde dem ud, når de sagde alt så fint ud og du så skal modtage sådan et brev..det må man godt opponere imod.

Jeg skal ikke forsøge at gøre mig klog på hvad de har set eller har mistanke om, men du får et stort trøsteknus, og så tænder jeg et lys for dig og din bette, og ønsker, at der intet er i vejen overhovedet.

Kærligst
Sussie

Det virkelig pænt af dig og tak! Ja jeg konfronterer dem også med det når jeg kommer derned igen, for det var ikke et særlig fedt brev at få /:

Anmeld

13. november 2011

DreamChild

GønskE skriver:

Ville egentlig godt have været anonym, men det var desværre ikke muligt. Jeg vælger dog at svare alligevel, da jeg står i nøjagtig samme situation.

Jeg var til scanning i tirsdags hvor jeg var 7+4 og fik afvide at bebs var alt for lille, og at jeg skulle scannes igen på tirsdag. Der var heldigvis hjerteblink, men hun havde meget svær ved at se bebs ordenligt. Jeg har været igennem ivf, så vi ved præcis hvornår jeg er blevet gravid. Men alligevel sagde de jeg var 7+1, hvilket jeg ikke forstår..

Ved du hvad din baby er blevet målt til??

Det var simpelthen forfærdelig ikke at høre noget positivt, når det nu skulle have været en dejlig dag hvor man så baby for første gang.

Kæmpe kram, og jeg krydser fingre for at alt er som det skal være

Anmeld

13. november 2011

GønskE

DreamChild skriver:

Ville egentlig godt have været anonym, men det var desværre ikke muligt. Jeg vælger dog at svare alligevel, da jeg står i nøjagtig samme situation.

Jeg var til scanning i tirsdags hvor jeg var 7+4 og fik afvide at bebs var alt for lille, og at jeg skulle scannes igen på tirsdag. Der var heldigvis hjerteblink, men hun havde meget svær ved at se bebs ordenligt. Jeg har været igennem ivf, så vi ved præcis hvornår jeg er blevet gravid. Men alligevel sagde de jeg var 7+1, hvilket jeg ikke forstår..

Ved du hvad din baby er blevet målt til??

Det var simpelthen forfærdelig ikke at høre noget positivt, når det nu skulle have været en dejlig dag hvor man så baby for første gang.

Kæmpe kram, og jeg krydser fingre for at alt er som det skal være

Nej jeg kan ikke huske hvad de sagde, men det stemte i hvert fald med hvor langt henne jeg var, og det var faktisk hvad jeg fik at vide.. Og jeg sad og smilede og var glad,, men ja. Skal derned igen fredag, så håber bare at bebs er sund og frisk - og jeg må beholde det, fordi det ser Okaj ud /:

Anmeld

13. november 2011

GønskE

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.