Knude i brystet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2009

Miamaja

ohh jeg kommer helt til at tanke paa da jeg i julen kom til at marke paa min hals og fandt en knude paa str med en aert. alt ilt forsvandt fra mit hoved og jeg blev ligbleg under juleoptoget der foregik en knude!! jeg taenkte guuud hvor laenge har den siddet der og vokset og hvad hvis det er kraft. jeg taenkte lad mig skynde mit til laegen og bede dem skaere den vaek med det samme uanset hvad! det viste sig saa at det var en haevet halskirtel pga forkolelse som forsvandt med forkolelsen. stor lettelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2009

wamse

Jeg har lige pt 8 knuder under mine arme, og blev total forskrækket da jeg fandt dem i sidste weekend, det viste sig at være betændelse i mine svedkirtler, og som bare gør helt vildt ondt.

Anmeld

15. februar 2009

Becks

ohh jeg kommer helt til at tanke paa da jeg i julen kom til at marke paa min hals og fandt en knude paa str med en aert. alt ilt forsvandt fra mit hoved og jeg blev ligbleg under juleoptoget der foregik en knude!! jeg taenkte guuud hvor laenge har den siddet der og vokset og hvad hvis det er kraft. jeg taenkte lad mig skynde mit til laegen og bede dem skaere den vaek med det samme uanset hvad! det viste sig saa at det var en haevet halskirtel pga forkolelse som forsvandt med forkolelsen. stor lettelse

Puha godt det ikke var andet - men man bliver kæmpe forskrækket når man opdager dem, og tror med det samme at man dør imorgen

Knus

Anmeld

15. februar 2009

Becks

wamse skriver:

Jeg har lige pt 8 knuder under mine arme, og blev total forskrækket da jeg fandt dem i sidste weekend, det viste sig at være betændelse i mine svedkirtler, og som bare gør helt vildt ondt.

8? Som i OTTE?
Ej hvor vildt, puha hvis jeg fandt så mange, så ville jeg falde om af skræk tror jeg...

Men godt at høre det ikke er kræft, god bedring med dem...

Knus

Anmeld

15. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
For en del år siden, inden jeg fik børn, fandt jeg også en knude i det ene bryst. Jeg gik til lægen og han sendte mig videre til mammografi. Jeg blev lidt
nervøs
Men det var heldigvis ingenting. Det var mine mælkekirtler der var hævede/forstørrede, og jeg fik at vide "knuden" jeg kunne mærke højst sandsynligt ville gå væk når jeg havde fået barn og ammet. Og det var helt rigtigt, i dag er der ingenting

Men kan godt forstå du bliver bekymret, det gjorde jeg også selv. Og synes det er en rigtig god ide at få det tjekket i stedet for at gå og spekulere på det.

Anmeld

15. februar 2009

Becks

Rikke skriver:

For en del år siden, inden jeg fik børn, fandt jeg også en knude i det ene bryst. Jeg gik til lægen og han sendte mig videre til mammografi. Jeg blev lidt
nervøs
Men det var heldigvis ingenting. Det var mine mælkekirtler der var hævede/forstørrede, og jeg fik at vide "knuden" jeg kunne mærke højst sandsynligt ville gå væk når jeg havde fået barn og ammet. Og det var helt rigtigt, i dag er der ingenting

Men kan godt forstå du bliver bekymret, det gjorde jeg også selv. Og synes det er en rigtig god ide at få det tjekket i stedet for at gå og spekulere på det.

Ja, det har du ret i

Glad for at høre der ikke var noget med dig, og at de er væk idag...

Knus

Anmeld

15. februar 2009

Mathilde

Hej Beck

Jeg er helt enig med de andre i at du skal få det tjekket, men kan også se, at du vil tage til lægen imorgen.
Jeg håber det viser sig at være noget helt ufarligt men skriv lige når du har været afsted, ikk?

Knus fra Mathilde

Anmeld

15. februar 2009

MorCamilla

Beck skriver:

Hej I skønne tøser...
Håber på, at kunne få et råd fra jer..

Her til aften har jeg fundet 2 knuder, én i armhulen og én i brystet
Jeg mener at have hørt, at det er meget normalt ligefør, under og lige efter sin mens... Og jeg fik nemlig mit idag.. Kan det være derfor?

Jeg tjekker mig meget sjældent Men da jeg skulle barbere mig i armhulen idag, opdagede jeg den, og så tjekkede jeg brystet også, og fandt én der...

Puh ha, hvor bliver man nervøs..

Hejsa Søde...

Tag til lægen... Ville være det bedste råd jeg kan give dig.. Og nu taler jeg af erfaring, det er bedre at tage til lægen en gang for meget..

Jeg håber ikke det er noget farligt søde.. Alt held og lykke til dig..

Knus fra Camilla.. som ved hvor nervøs man bliver når man finder en knude i brystet..

Anmeld

15. februar 2009

Becks

Mathilde skriver:

Hej Beck

Jeg er helt enig med de andre i at du skal få det tjekket, men kan også se, at du vil tage til lægen imorgen.
Jeg håber det viser sig at være noget helt ufarligt men skriv lige når du har været afsted, ikk?

Knus fra Mathilde

Hej søde, tak for svar...

Det skal jeg nok

Knus

Anmeld

15. februar 2009

Becks

MorCamilla skriver:

Hejsa Søde...

Tag til lægen... Ville være det bedste råd jeg kan give dig.. Og nu taler jeg af erfaring, det er bedre at tage til lægen en gang for meget..

Jeg håber ikke det er noget farligt søde.. Alt held og lykke til dig..

Knus fra Camilla.. som ved hvor nervøs man bliver når man finder en knude i brystet..

Hej søde, tak for svar...

Ja, jeg kom sådan til og tænke på dig igår, da jeg fandt dem, jeg tror og håber også det er noget ufarligt, men som du selv siger, så hellere gå til lægen en gang for meget..

Knus Beck

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.