Knude i brystet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.938 visninger
31 svar
0 synes godt om
14. februar 2009

Becks

Hej I skønne tøser...
Håber på, at kunne få et råd fra jer..

Her til aften har jeg fundet 2 knuder, én i armhulen og én i brystet
Jeg mener at have hørt, at det er meget normalt ligefør, under og lige efter sin mens... Og jeg fik nemlig mit idag.. Kan det være derfor?

Jeg tjekker mig meget sjældent Men da jeg skulle barbere mig i armhulen idag, opdagede jeg den, og så tjekkede jeg brystet også, og fandt én der...

Puh ha, hvor bliver man nervøs..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2009

Pia.

Beck skriver:

Hej I skønne tøser...
Håber på, at kunne få et råd fra jer..

Her til aften har jeg fundet 2 knuder, én i armhulen og én i brystet
Jeg mener at have hørt, at det er meget normalt ligefør, under og lige efter sin mens... Og jeg fik nemlig mit idag.. Kan det være derfor?

Jeg tjekker mig meget sjældent Men da jeg skulle barbere mig i armhulen idag, opdagede jeg den, og så tjekkede jeg brystet også, og fandt én der...

Puh ha, hvor bliver man nervøs..

Lige meget hvor normalt det er så skal det tjekkes... jeg fandt også en knude under min ene arm for en del år siden og den valgte jeg i sammenråd med lægen at få tjekket - de fandt heldigvis intet i den og det viste sig at være en forstørret mælkekirtel...

Jeg tror og håber ikke dine små knuder er noget, men få det lige tjekket for en sikkerheds skyld...

Vamt knus fra Pia

Anmeld

14. februar 2009

Pia.

P.s - Tillykke med forelskelsen - dejligt...

Anmeld

14. februar 2009

Becks

PiaR skriver:

Lige meget hvor normalt det er så skal det tjekkes... jeg fandt også en knude under min ene arm for en del år siden og den valgte jeg i sammenråd med lægen at få tjekket - de fandt heldigvis intet i den og det viste sig at være en forstørret mælkekirtel...

Jeg tror og håber ikke dine små knuder er noget, men få det lige tjekket for en sikkerheds skyld...

Vamt knus fra Pia

Tak for svar søde pia..
Jeg vil ringe til lægen mandag hvis de ikke er væk der endnu...

Knus

Anmeld

14. februar 2009

Becks

PiaR skriver:

P.s - Tillykke med forelskelsen - dejligt...

Tak

Anmeld

14. februar 2009

Pia.

Beck skriver:

Tak for svar søde pia..
Jeg vil ringe til lægen mandag hvis de ikke er væk der endnu...

Knus

Ja gør det - det er sikkert ingen ting og ændre de facon eller bliver mindre inden mandag så er det sikkert bare en kirtel.... - men det er altid en god ting lige at få det tjekket, det giver også dig ro, for man kan jo ikke lade hver at tænke over det vel...

Knus og sov godt Pia

Anmeld

14. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Du skal få det tjekket. Men jeg tror ikke man er i tvivl, hvis det er kræft. Min veninde har haft brystkræft og jeg mærkede knuden. Det var ulig noget andet, man overhovedet kan forestille sig. Hendes var på størrelse med en ært og den flyttede sig ikke overhovedet, uanset hvad du gjorde med babsen. Man var ikke i tvivl om at det var noget skidt, da hun opdagede den.

Men selvom det ikke føles alvorligt, så vil jeg altid bliver tjekket hvis jeg opdagede sådan noget. Hellere engang for meget end én for lidt.

Anmeld

14. februar 2009

Becks

PiaR skriver:

Ja gør det - det er sikkert ingen ting og ændre de facon eller bliver mindre inden mandag så er det sikkert bare en kirtel.... - men det er altid en god ting lige at få det tjekket, det giver også dig ro, for man kan jo ikke lade hver at tænke over det vel...

Knus og sov godt Pia

Nej det har du ret i...

Igen tak for svar..
Tak og i lige måde søde

Anmeld

14. februar 2009

Becks

Zafir skriver:

Du skal få det tjekket. Men jeg tror ikke man er i tvivl, hvis det er kræft. Min veninde har haft brystkræft og jeg mærkede knuden. Det var ulig noget andet, man overhovedet kan forestille sig. Hendes var på størrelse med en ært og den flyttede sig ikke overhovedet, uanset hvad du gjorde med babsen. Man var ikke i tvivl om at det var noget skidt, da hun opdagede den.

Men selvom det ikke føles alvorligt, så vil jeg altid bliver tjekket hvis jeg opdagede sådan noget. Hellere engang for meget end én for lidt.

Tak for svar

Ja, jeg går også op til lægen mandag, hvis de ikke er væk, for de gør lidt ondt, især den i brystet...

Knus

Anmeld

14. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Beck skriver:

Tak for svar

Ja, jeg går også op til lægen mandag, hvis de ikke er væk, for de gør lidt ondt, især den i brystet...

Knus

Godt...

jeg kan så sige, at min venindes gjorde SLET ikke ondt... Der var ingen smerter, blot den der 'ært' der!!!

KRAM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.