Av for pokker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Henriette Aaby

delimus skriver:

Det er bare fra d.28. nov og indtil fødslen, så tager han de 14 dages barsel og så passer det forhåbentlig nogenlunde med juleferien :-) 
Den har han nemlig tvunget :-)

Det bliver da helt vildt skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

delimus

Henriette Aaby skriver:

Det bliver da helt vildt skønt

Det gør det :-) 

Tror ikke det bliver nemt for ham, at vende tilbage til Sverige bagefter, der bliver jo mange ting han kommert til at gå glip af 

Anmeld

14. november 2011

Henriette Aaby

delimus skriver:

Det gør det :-) 

Tror ikke det bliver nemt for ham, at vende tilbage til Sverige bagefter, der bliver jo mange ting han kommert til at gå glip af 

Nej det må blive hårdt, men også for dig... Hvor tit er han hjemme.

Min far kørte i mange år i Norge, og han var hjemme hver 3. uge. Det var ikke så hårdt for min søster og jeg, vi var flyttet hjemmefra. Men min lillebror, der er meget efternøler, har da kunne mærke at vores far mindre hjemme mens han voksede op.

Anmeld

14. november 2011

delimus

Henriette Aaby skriver:

Nej det må blive hårdt, men også for dig... Hvor tit er han hjemme.

Min far kørte i mange år i Norge, og han var hjemme hver 3. uge. Det var ikke så hårdt for min søster og jeg, vi var flyttet hjemmefra. Men min lillebror, der er meget efternøler, har da kunne mærke at vores far mindre hjemme mens han voksede op.

Han er hjemme hver weekend. Og så svinger det lidt, hvornår han er hjemme og hvornår han skal afsted igen. Denne uge er han f.eks kørt her kl.14. i eftermiddags og er hjemme igen torsdag aften :-) I sidste uge tog han til Sjælland mandag aften og kom hjem tirsdag aften igen og så afsted til Sverige onsdag og så koksede al planlægning så, for han skulle have været hjemme igen fredag aften, man kom først lørdag eftermiddag, hvilket sker MEGET sjældent, at han kommer så sent hjem :-) Så det svinger meget :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.