Av for pokker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Henriette Aaby

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Yeah! Håber bebs kommer senest til termin. Er nemlig utålmodig, og spændt på om det bliver Nov eller Dec baby. 

Du ligger da også lige på grænsen til begge dele.

Med min datter gik jeg til 41+5 så nu er det anden gang, så mon jeg ikke går til terminsdatoen også denne gang

Tålmodighed er ikke min stærke side. Og de dage hvor jeg synes nu eksploderer jeg, for der kan ikke være mere i min mave, der jeg ønsker jeg godt den må komme ud meget tidligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Henriette Aaby

SussieThyssen skriver:

Jepp you name it..de kan være ret grove hen mod slutningen.

Men det hjælper at finde ud af at der er visse stillinger man ikke skal indtage, og så hjælper det netop at skifte stilling.

Kærligst
Sussie

Jeg synes ikke de var så slemme sidste gang. Men måske er det fordi jeg har født før???

Jeg har desværre ikke så mange stillinger jeg kan være i... Men bruger plukveerne til at øve åndedræt...

Anmeld

13. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Henriette Aaby skriver:

Du ligger da også lige på grænsen til begge dele.

Med min datter gik jeg til 41+5 så nu er det anden gang, så mon jeg ikke går til terminsdatoen også denne gang

Tålmodighed er ikke min stærke side. Og de dage hvor jeg synes nu eksploderer jeg, for der kan ikke være mere i min mave, der jeg ønsker jeg godt den må komme ud meget tidligt

Nemlig!  Men det er nu spændende nok, om det bliver Nov eller Dec. Det må tiden vise. 

Synes også det kan være lidt hårdt når plukveerne rigtig tager til, og baby er aktiv derinde. Så kan det godt føles noget ubehageligt og trængt i maven .

Det er vores første barn, så chancen for jeg går over er vist større, end at jeg ikke gør. Det er der ihvertfald nogen der mener.  Selv holder jeg på November. 

Anmeld

13. november 2011

SussieThyssen

Henriette Aaby skriver:

Jeg synes ikke de var så slemme sidste gang. Men måske er det fordi jeg har født før???

Jeg har desværre ikke så mange stillinger jeg kan være i... Men bruger plukveerne til at øve åndedræt...

Jo..de bliver værre for hver graviditet

Hehe god måde at bruge dem på

Anmeld

13. november 2011

delimus

Henriette Aaby skriver:

de der plukveer begynder at bide.... Og de kommer jo ofter og ofter...

Men må jo bare se på det som babyen snart kommer Men må gerne vente et par uger endnu...

Med venlig

Henriette 35 +0

Den båd er hopper jeg også med på. Puha det kan være lidt hårdt, når det står på, men nu er kroppen da ved at finde ud af, hvad der skal ske og moderen også he he. Men det SKAL bare vente et par uger endnu. Thomas begynder først at arbejde i Danmark d.28. nov  
Der er sgu for langt hjem fra Sverige, hvis der pludselig sker noget....  

Anmeld

13. november 2011

Henriette Aaby

delimus skriver:

Den båd er hopper jeg også med på. Puha det kan være lidt hårdt, når det står på, men nu er kroppen da ved at finde ud af, hvad der skal ske og moderen også he he. Men det SKAL bare vente et par uger endnu. Thomas begynder først at arbejde i Danmark d.28. nov  
Der er sgu for langt hjem fra Sverige, hvis der pludselig sker noget....  

Jep de kan godt vente bare lidt endnu

Skal han så til at arbejde fast i DK eller er det bare for en periode?

Anmeld

13. november 2011

Henriette Aaby

SussieThyssen skriver:

Jo..de bliver værre for hver graviditet

Hehe god måde at bruge dem på

Jeps kan lige så godt få det bedste ud af det

Anmeld

13. november 2011

Henriette Aaby

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nemlig!  Men det er nu spændende nok, om det bliver Nov eller Dec. Det må tiden vise. 

Synes også det kan være lidt hårdt når plukveerne rigtig tager til, og baby er aktiv derinde. Så kan det godt føles noget ubehageligt og trængt i maven .

Det er vores første barn, så chancen for jeg går over er vist større, end at jeg ikke gør. Det er der ihvertfald nogen der mener.  Selv holder jeg på November. 

Ja jeg synes faktisk tit det er banditten der starter balladen... Og ja nogen gange gør bevægelserne bare rigtig ondt. Men det er nu også ret hyggeligt

Anmeld

14. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Henriette Aaby skriver:

Ja jeg synes faktisk tit det er banditten der starter balladen... Og ja nogen gange gør bevægelserne bare rigtig ondt. Men det er nu også ret hyggeligt

Ja. Jeg klager heller ikke! Har nu også haft en ret så nem graviditet.

Anmeld

14. november 2011

delimus

Henriette Aaby skriver:

Jep de kan godt vente bare lidt endnu

Skal han så til at arbejde fast i DK eller er det bare for en periode?

Det er bare fra d.28. nov og indtil fødslen, så tager han de 14 dages barsel og så passer det forhåbentlig nogenlunde med juleferien :-) 
Den har han nemlig tvunget :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.