Advarsel: Overskudsosende indlæg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. februar 2009

ivfmarie

... Så er I advaret.

Jeg har bare haft den skønneste dag siden... tja, ok så, siden Line var her for en uge siden, men anyways - den har været skøn.

At vejret har været så fantastisk som det har hjælper jo helt vildt på humøret. Og så har jeg bare brugt hele dagen ude i det fri med hunden. Fik endda passet en løbetur ind i mellem to omgange hundetræning. Da jeg kome hjem var ungerne og manden også i hopla pga det gode vejr. Var en smut på legepladsen, inden vi tændte op i Weberen og lunede en bette Culottesteg!!
En lækker Valentins-middag blev nydt i stuen (flot skulle det jo være - vi plejer at spise i køkkenet) Og ungerne var bare SÅ søde til at spise idag. Altså hvor får man det mange gange igen når man lige tager sig tid til at være 100% sammen med ungerne.
Malte var klar til drømmeland kl 19, og faldt i søvn med et smil på læben og et lille fnis. Freja grov-hyggede sig med os til kl blev 19.30, og så tog hun til Søvnstrup.
Efter en let oprydning blev det til en time med Wii'en, og NU er det sofatid...

Det var bare lige det jeg ville sige, hej

Marie - med smil i hele hovedet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2009

ka li ja

fuck hvor overskuds agtigt søde!
men hvor lød det som en dejlig dag
men det lød næsten som om dagen er for kort til alt det du nåede.. hold op du har været tidlig oppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.