Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kruse90 skriver: Hej pigerJa så gik der endnu en uge. Kan rigtig mærke lige i tiden hvordan min livmoder møffer sig opad Og maven er blevet hård nu.I skal jo heller ikke snydes for billeder i denne uge så de er her også.Har lige oprettet en afstemning, hvad tror i maven gemmer på?Kram Carina 15+2
Hej pigerJa så gik der endnu en uge. Kan rigtig mærke lige i tiden hvordan min livmoder møffer sig opad Og maven er blevet hård nu.I skal jo heller ikke snydes for billeder i denne uge så de er her også.Har lige oprettet en afstemning, hvad tror i maven gemmer på?Kram Carina 15+2
Jeg har stemt pige...
Sikke en flot babyhule der er kommet...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rigtigt flot mave du har
Sikke den er vokset - fin som altid
Jeg har stemt en lille pige
Mira0911 skriver: Jeg har stemt pige... Sikke en flot babyhule der er kommet...
Tusinde tak søøøde
chael skriver: Tror der gemmer sig en lille babyboy derindeEr spændt på at høre hvad der gemmer sigHar ji fulgt lidt med i din kamp, på sidelinjen og det er så rart at læse når det lykkeds*Camilla
Tror der gemmer sig en lille babyboy derindeEr spændt på at høre hvad der gemmer sigHar ji fulgt lidt med i din kamp, på sidelinjen og det er så rart at læse når det lykkeds*Camilla
Tusinde tak søødeEr også selv spændt
baby84 skriver: Hvor er den bare fin søde..jeg tror også helt sikker i får en bette pige
Hvor er den bare fin søde..jeg tror også helt sikker i får en bette pige
Tak søødeJa det er jo spændende at se hvad der gemmer sig
jeg har stemt dreng da den sidder meget foran til...
hvad siger din fornemmelse???? jeg vidste det ikke før hun kom til verden, men har hele graviditeten drømt det blev en pige og haft fornemmelsen af det var en pige
Maja88 skriver: jeg har stemt dreng da den sidder meget foran til... hvad siger din fornemmelse???? jeg vidste det ikke før hun kom til verden, men har hele graviditeten drømt det blev en pige og haft fornemmelsen af det var en pige
Jeg har ikke rigtig nogen fornemmelseJeg drømmer konstant at det bliver en pige, men når jeg kigger på maven tænker jeg drengDet er ikke tilat regne med heheJeg venter i spændning indtil en ev.t kønsscanning eller i hvertfald den 16 dec. hvis bebs vil vise de ædler dele frem
Zafir skriver: Holddafest hvor tiden går hurtigt. :-) gætter på en fin lille baby pige.
Holddafest hvor tiden går hurtigt. :-) gætter på en fin lille baby pige.
Ja tiden flyver virkelig bare afstedMen klager ikkeJo hurtigere jo bedre Prøvet at huske at nyde at den er i mavenMen vil også gerne have den ud og samtidlig være færdig med skolen, det glæder jeg mit ufattelig meget til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128