Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tanja. skriver: Jeg tror der gemmer sig en lille pige flot mave som altid søde!
Jeg tror der gemmer sig en lille pige flot mave som altid søde!
tak søøde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MaleneJensen skriver: Jeg har stemt på en lille Pige tillykke med det
Jeg har stemt på en lille Pige tillykke med det
Tak for detDet er spændende hvem der får ret
Trolde_mor skriver: wow en flot mave smukke Har hele tiden tænkt at det var en pige i ventede jer, men syntes din mave sidder super godt, og tænker dermed at det ligner en drengemave Har i bestilt tid til kønsscanning?
wow en flot mave smukke
Har hele tiden tænkt at det var en pige i ventede jer, men syntes din mave sidder super godt, og tænker dermed at det ligner en drengemave
Har i bestilt tid til kønsscanning?
taak søødehehe det bliver spændende.Ja vi overvejer lidt at bestille en til på fredagMen måske venter vi
LouiseVous skriver: Ihh så fin en prinsessemavse... <3 Vil du have at vide hvad det er før fødsel?? Og søde, glæd dig, jeg var 17 eller 18 uger henne da jeg mærkede Astrid første gang, så ikk længe nu:b
Ihh så fin en prinsessemavse... <3 Vil du have at vide hvad det er før fødsel?? Og søde, glæd dig, jeg var 17 eller 18 uger henne da jeg mærkede Astrid første gang, så ikk længe nu:b
Tak søødeJa vi vil gerne vide det inden fødslenHåber heller ikke der går lang lidt før jeg mærkerbaby
babymus77 skriver: Finn mavse;-) Jeg tror modsat alle de andre det er en lille prins;-))
Finn mavse;-) Jeg tror modsat alle de andre det er en lille prins;-))
Det bliver spændende at se hvem der får retJeg aner ikke selv hvad jeg tror det er hehe
morethanperfect skriver: Ihh hvor er du fin Tror der ligger en lille pige derinde
Ihh hvor er du fin
Tror der ligger en lille pige derinde
Tusinde tak søøøde
Jeg er så modsat af de andre, tror det er en lille dreng. Min mave så nemlig også nogenlunde sådan ud, og jeg har en dreng Og hvor er det en fin mave
annec skriver: Jeg er så modsat af de andre, tror det er en lille dreng. Min mave så nemlig også nogenlunde sådan ud, og jeg har en dreng Og hvor er det en fin mave
det bliver så spændendeheheOg tusinde tak
Kruse90 skriver: det bliver så spændendeheheOg tusinde tak
Ja meget. Vi kunne heller ikke vente med at få kønnet at vide
Kruse90 skriver: Det bliver spændende at se hvem der får retJeg aner ikke selv hvad jeg tror det er hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128