Æv hvor noget MØJ!!!! :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2009

lene

mathias har fået fjernsyn på sit værelse, men det eneste han kan bruge det er at spille gamecube og det kan ikke medmindre vi tænder og i de to måneder det har stået på hans værelse har brugt det 2 gange, vi har snakket om at han skal ha en pc men nu må vi se, for det den skal bruges til er kun til pixeline osv og den eneste grund til at han fik fjernsyn var fordi vi fik et fladsskærm tv, så han fik vores gamle ind og stå, men om det er for tildligt med egen pc, kan jeg ikke helt bestemme mig for da det jo er fremtiden at kunne bruge den, så om det nu eller om 3 år de får den gør vel ikke den store forskel
knus lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2009

Fines mor

Vores børn har begge et tv på deres værelse, men Josephine bruger ikke sit ret meget mere. Nu har hun så fået denne her pc, og jeg må indrømme hun faktisk er god til, både at lege og spille pc. Ofte deler hun Pixeline med Isabella, og når hun ikke spiller så prøver Isabella sig frem.
Hvis hun kommer meget træt hjem fra børnehaven, så sidder hun lige derinde for sig selv - i fred og ro, så går der max. 15- 20 min. så kommer hun ud, og er klar til at lege.
De spil hun har er også indlæringsspil, og hun er faktisk ret skrap til dem.
Hun bliver dog sur på Pixeline, når hun siger det er forkert
Jeg tror ikke vores børn kommer ind i fremtiden uden en pc, og det bliver en meget vigtig del af deres opvækst. Flere psykologer har også sagt, at det ikke skader at de bruger en pc som indlæring. :-)
Josephine har kun fået sin egen fordi vi havde nogle stykker i overskud hjemme, altså nogle gamle som vi skal sælge. Ud over det, så var jeg så træt af hun brugte min pc og klikkede på alt...... Grrrr.

Jeg tror såment nok vi skal finde på en gave til deres konfirmation, så er der bare kommet noget andet frem.

Herhjemme har vi bla. ikke Nitendo, Wii, eller noget andet konsolspil...
Vi har kun Pc´er ...

Anmeld

15. februar 2009

Tina2

Ja jeg tror bestemt også det er fint at de lærer at bruge pc og bruge den til at lære på:-)

Synes bare ikke det er så fedt hvis hun sku sidde alene derinde og spille, det tror jeg slet ikke hun har lyst til... Hun nyder at sidde herude hos os, og hun har endnu ikke trykket på noget hun ikke skulle trykke på på min:-)

Anmeld

15. februar 2009

Fines mor

Tina2 skriver:

Ja jeg tror bestemt også det er fint at de lærer at bruge pc og bruge den til at lære på:-)

Synes bare ikke det er så fedt hvis hun sku sidde alene derinde og spille, det tror jeg slet ikke hun har lyst til... Hun nyder at sidde herude hos os, og hun har endnu ikke trykket på noget hun ikke skulle trykke på på min:-)

Hihi min bundlinje og Billeder har det med at forsvinde :-)) Det er grrr... for at sige det mildt *G* Godt man er gift med en IT ekspert *G*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.