Rikke Houmøller Thaarup skriver:
Jeg synes selvfølgelig at det er brand ærgeligt når sådan noget sker.. Og dejligt at høre at Tom kunne få den fixet..
Men men men.. Bare sådan en generel debat...
jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg undre mig over hvorfor at børn på 4 år har egen pc, tv mm.
Er det normalt?????
Jeg ville aldrig forvente, at hvis jeg gav et 4 årigt barn sådanne ting, at de blev vedligeholdt som jeg selv ville gøre det..
Vores to "små" har et fælles 14" tv med dvd-afspiller i, som de skal spørge om lov om at bruge, da vi ikke ønsker at de sidder ved det hele tiden.
De har hver en Nintendo ds, som der også er restriktioner på.
Min pc får de lov til at spille på engang imellem.
Jonas var 10 år før han fik en mobil og det var primært fordi at han skulle cykle langt til badminton.. Og Katrine får ikke en før hun fylder 10 eller skal på klub, hvor hun har mere brug for at kunne komme i kontakt med os..
Hvad pokker skulle jeg give dem i konfirmationsgave, hvis de har alt inden... ?
Mine forældre er blevet rigtig svære at købe fødselsdagsgaver og julegaver til fordi de kan købe alt selv.... men først nu hvor de er i midten af 50´erne.
Vores unger bliver vænnet til at have alt allerede fra 4-5 års alderen...
Hvad skal vi give dem i fødselsdagsgave, når de fylder 20 år...
Er det bare mig, der er helt galt i byen..............................................?
Rikke
har det på samme måde,
her har de 21" tv med dvd stående på vores repo som vi alle bruger til vores ps1,ps2 og den gamle sega master(total retro) og til at se tegnefilm på, men alt dette er under vores overvågning, altså vi tænder og giver maks spilletid,
vi har også 2 stationære pcére stående, fyldt med pixeline spil og lign. men det under samme regler som alt det andet,
mobil.... no way, brians store knægt på 10 har fået af sin mor, og han ved godt at mens han er her ligger den i bilen af 2 årsager
1 han kan ikke rigtig læse ej heller stave og kan defor ikke bruge den
2 vi har flere gange oplevet han går og filmer alt og alle mulige, hvilket vi ikke synes er okay og ej heller altid lovligt, desuden bruger hans mor disse film imod os
men jeg har aldrig haft alt muligt og jeg har ingen nød haft, tværtimod så tror jeg det har gavnet mig,
ikke at mine børn selvfølgelig får det de har behov for, ved phillip på 7 ønsker sig en ds, men da han er nov. barn, har han fået at vide at han skal spare 1/2 delen op selv, så lære han noget og passe forhåbentligt bedre på det
knus karina
Anmeld