Anonym skriver:
jeg er ikke længere tilhængere af præventionen.. & er så SKRUK og venter spændt på at min blødning skal ophør!!! det føltes virkelig som om det aldrig en ende for mig!!! pletbløder KONSTANT og har menstruation smerter mange gange om dagen og ikke mindst plaget af kvamle pga jeg stresser mig selv ! Men håber virkelig på opture svar omkring blødning & æl!!! kan der komme æl under mens/pletblødninger? nogle der er blevet gravide mens de blødte og havde samleje??????? ja jeg dyrker ellers aldrig sex under ' blødningerne' men er VIRKELIG ved at gå ud af mit gode skind!!! jeg har blødt under hele min prævention i 3 mdr, og bløder dog stadig selvom jeg er STOPPET! hjæææææææææææælp piger !
vh den skrukke !!!!!
Nu vil jeg ikke lige gøre mig alt for klog på det med æl, men som jeg har forstået det ligger ens æl omkring mens. Det kan så være lidt før, under eller lidt efter. Men som sagt kan det også være forkert, det er bare sådan jeg har forstået det 
Men derudover vil jeg sige at jo mere man stresser og stræber efter en graviditet sker det ikke. Heh
Det er lidt ligesom kærligheden søger du en kæreste som en gal kommer han aldrig, men så snart man er i forhold og ikke søger en kæreste står de og banker på døren 
Men det skal da nok komme, vil i hvert fald ønske dig alt held og lykke med en kommende graviditet og håber der snart sker noget 
Anmeld