Et magisk øjeblik.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Toshiba

Sakris skriver:

Nøøøøøøøøøøøøj..... Hvor er de altså bare SKØNNE!!!!!

ja helt vildt... har bestilt en HEL bunke - som han redigere og sætte effekter på... når jeg modtager dem - skal jeg selvfølgelig nok vise det færdige resultat frem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Steph_Laurits

WAUW hvor er det flotte.

Hvor er de taget henne??

Anmeld

14. november 2011

Mor Christa

Eeej, nogle skønne billeder!!
Det var da en super god ide! Jeg er da nødt til at lave noget lige så alternativt, når jeg engang får en tid bestilt til Victor! Du må smide billeder op igen når de er redigeret

Læste lige at du skrev at I skal starte DP i dag? Uh det bliver spændende! Ville lige fortælle at der går også en meget sensitiv dreng i Victors DP, han startede samme tid som Victor (mandag sidste uge), og hans mor var også med hele sidste uge, det var vidst gået rigtig godt, så i dag skulle de prøve at lade ham være der i 4 timer hel selv Så glæder mig til at se hvordan det er gået når jeg skal hente Victor (hvis moderen stadig er det og vil dele ;P )

Håber I får en rigtig god uge i DP og at Liva gerne vil passes Tænker på jer!

Anmeld

14. november 2011

Toshiba

StephanieJ skriver:

WAUW hvor er det flotte.

Hvor er de taget henne??

de er taget her http://www.danibproductions.dk/_/Forside.html 

Anmeld

14. november 2011

Toshiba

MissChrista skriver:

Eeej, nogle skønne billeder!!
Det var da en super god ide! Jeg er da nødt til at lave noget lige så alternativt, når jeg engang får en tid bestilt til Victor! Du må smide billeder op igen når de er redigeret

Læste lige at du skrev at I skal starte DP i dag? Uh det bliver spændende! Ville lige fortælle at der går også en meget sensitiv dreng i Victors DP, han startede samme tid som Victor (mandag sidste uge), og hans mor var også med hele sidste uge, det var vidst gået rigtig godt, så i dag skulle de prøve at lade ham være der i 4 timer hel selv Så glæder mig til at se hvordan det er gået når jeg skal hente Victor (hvis moderen stadig er det og vil dele ;P )

Håber I får en rigtig god uge i DP og at Liva gerne vil passes Tænker på jer!

jeg skal nok vise de færdige billeder - regner med at få dem sidst i denne uge / først i næste uge

Anmeld

14. november 2011

Steph_Laurits

Toshiba skriver:

de er taget her http://www.danibproductions.dk/_/Forside.html 

Ja fandt det lige efter jeg havde skrevet

Anmeld

14. november 2011

Toshiba

StephanieJ skriver:

Ja fandt det lige efter jeg havde skrevet

hehe oki

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.