Et magisk øjeblik.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.558 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. november 2011

Toshiba

Jahhh det opleve mine børn og jeg i går - da de var ved fotograf - her er lidt billeder (IKKE redigeret endnu)

syntes bare de er så smukke og anderledes

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Maja_4000

De er bare super gode !

Vi skal til fotograf på tirsdag .. Hos Charlotte Hammer Glæder mig helt vildt - Og håber virkelig at Caroline er i humør til det !

Anmeld

12. november 2011

Toshiba

Maja_4000 skriver:

De er bare super gode !

Vi skal til fotograf på tirsdag .. Hos Charlotte Hammer Glæder mig helt vildt - Og håber virkelig at Caroline er i humør til det !

ja det væreste er lige deres humør... jeg måtte rykke tiden 2 timer - da rejsen derind var ALT for meget for Liva - og hun var drøn ked af det... så hun nåede en lur - men humøret var ikke i top - men det gik da

Anmeld

12. november 2011

Maja_4000

Toshiba skriver:

ja det væreste er lige deres humør... jeg måtte rykke tiden 2 timer - da rejsen derind var ALT for meget for Liva - og hun var drøn ked af det... så hun nåede en lur - men humøret var ikke i top - men det gik da

Vi har været afsted for et par uger siden .. Og Caroline ville bare IKKE have taget billeder ! Så vi måtte tage hjem igen :/ Håber virkelig hun arter sig på tirsdag Hehe .. Det er sgu lidt omstændigt .. Vi skal hele vejen til Amager .. Så vi skal låne en bil .. Og mine forældre som vi låner bil af , skal have et af billederne i julegave , så de må ikke vide hvad vi skal bruge den til !  

Jeg vil have min egen bil ! Hehe

Hvordan går det egentlig med Liva ? Eller er I ikke kommet videre ?

Anmeld

12. november 2011

Toshiba

Vi har været afsted for et par uger siden .. Og Caroline ville bare IKKE have taget billeder ! Så vi måtte tage hjem igen :/ Håber virkelig hun arter sig på tirsdag Hehe .. Det er sgu lidt omstændigt .. Vi skal hele vejen til Amager .. Så vi skal låne en bil .. Og mine forældre som vi låner bil af , skal have et af billederne i julegave , så de må ikke vide hvad vi skal bruge den til !  

Jeg vil have min egen bil ! Hehe

Hvordan går det egentlig med Liva ? Eller er I ikke kommet videre ?

hehe ja det kan jeg godt se ikke er let...

Håber hun er dyyyyyyygtig når i skal afsted igen..

Jamen det går stille og roligt med Liva - VI starter i dagpleje på mandag - så det bliver rigtig spændende... jeg skal være der med hende den 1. uge (efter anbefaling fra børneklinikken)

derefter skal der vurderes om hun kan være der selv...

Er MEGA spændt

Anmeld

12. november 2011

Maja_4000

Toshiba skriver:

hehe ja det kan jeg godt se ikke er let...

Håber hun er dyyyyyyygtig når i skal afsted igen..

Jamen det går stille og roligt med Liva - VI starter i dagpleje på mandag - så det bliver rigtig spændende... jeg skal være der med hende den 1. uge (efter anbefaling fra børneklinikken)

derefter skal der vurderes om hun kan være der selv...

Er MEGA spændt

Årh , det håber jeg .. Herhjemme ELSKER hun at få taget billeder .. Så havde slet ikke regnet med at det ville blive et problem + Vi får taget en gang om måneden hos Photocare

Det bliver så spændende Du må lige komme med en update ! Hvad med din barsel ? Skal du ikke ud og arbejde eller ? :b

Anmeld

12. november 2011

Toshiba

Maja_4000 skriver:

Årh , det håber jeg .. Herhjemme ELSKER hun at få taget billeder .. Så havde slet ikke regnet med at det ville blive et problem + Vi får taget en gang om måneden hos Photocare

Det bliver så spændende Du må lige komme med en update ! Hvad med din barsel ? Skal du ikke ud og arbejde eller ? :b

nej jeg skal "heldigvis" ikke ud og arbejde... jeg er syg og er i sidste fase af min pensionssag - som gerne (har de lovet) skulle blive afsluttet inden jul

Så heldigvis kan jeg støtte Liva i det omfang hun har brug for det - og tage den tid det tager - før hun er oki med dagplejen

Anmeld

12. november 2011

Maja_4000

Toshiba skriver:

nej jeg skal "heldigvis" ikke ud og arbejde... jeg er syg og er i sidste fase af min pensionssag - som gerne (har de lovet) skulle blive afsluttet inden jul

Så heldigvis kan jeg støtte Liva i det omfang hun har brug for det - og tage den tid det tager - før hun er oki med dagplejen

Dejligt Ikke at du er syg :b Men at du kan være der for hende (:

Anmeld

12. november 2011

Toshiba

Maja_4000 skriver:

Dejligt Ikke at du er syg :b Men at du kan være der for hende (:

ja det er super....

Anmeld

13. november 2011

Sakris

Nøøøøøøøøøøøøj..... Hvor er de altså bare SKØNNE!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.