Hvornår bliver man igangsat når man går over tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Hvornår sætter de en igang hvis man går over termin?

Det er vist meget forskelligt fra sygehus til sygehus - og alt efter hvornår du har termin.

Jeg har termin den 18. december og skal føde på OUH og jeg snakkede med en jordemoder om det, og hun sagde at jeg ville komme til kontrol når jeg var 41+0 hvis jeg ikke havde født...dvs. den 25. december. Hvis alt så fint ud ville de nok vente nogle dage men jeg ville ikke blive sat igang den 31. dec. eller den 1. januar, så ville det nok nærmere blive mellem den 27. og den 30.

Alt efter situationen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Carslund

Jeg blev sat i gang 40+0 i viborg, dog fordi min krop ikke kunne klare mere og jeg var meget deprimeret.

Jeg tror det kommer an på mange ting hvornår man bliver sat i gang. Jeg ønsker dog ikke at blive sat i gang denne gang, hvis jeg kan blive fri for det. Det var noget forfærdelig smærtefuldt noget og for min del tog det fra torsdag morgen til tirsdag aften. Helt sikkert fordi han ikke var klar til at komme ud.... (Sig til hvis du vil høre hvordan det gik til)

Anmeld

13. november 2011

dpb

med den ældste var jeg 13dage over tid, men der var så særlige omstændigheder der gjorde at de valgte at gøre det dagen før.... det var så i 2003!

Anden gang blev jeg sat i gang præcis på 14dagen det var i 2007.

tredje gang havde jeg fået en tid til igangsættelse på 14dagen, men endte med at vandet gik af sig selv omkring 23.30 så den tid blev der ikke lige brug for... det var 2008.

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.