Hvornår bliver man igangsat når man går over tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.030 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. november 2011

Anonym trådstarter

Hvornår sætter de en igang hvis man går over termin?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Cookiemonsteret

Anonym skriver:

Forskelligt fra sygehus til sygehus, og hvilken graviditet du har haft + om du har en jm der ver villig til at lave hindeløsning på dig men mellem 41+0 og 42+0 er normalt

Anmeld

12. november 2011

Anonym trådstarter

Cookiemonsteret skriver:

Forskelligt fra sygehus til sygehus, og hvilken graviditet du har haft + om du har en jm der ver villig til at lave hindeløsning på dig men mellem 41+0 og 42+0 er normalt

dvs at man faktisk kan gå to uger over tid? 

Anmeld

12. november 2011

SjeBets

Anonym skriver:

jeg gik 17 dage over så altså 2½ uge... men det var længe siden. mener at man må gå max 14 dage i dag, men mange steder går de ind allerede ved 10 dage over 

Anmeld

12. november 2011

Cookiemonsteret

Anonym skriver:

Ja desværre.. 

Anmeld

12. november 2011

banditten2011

Anonym skriver:

På hvidovre hospital blir du først sat igang 42+0 desværre går selv bar at venter og venter

Anmeld

13. november 2011

Tullemuzz

Jeg ville være 11dage over tid da Kolding ville sætte mig igang men veerne startede om morgnen på 11dagen

Anmeld

13. november 2011

chael

Anonym skriver:

På Hillerød må man max gå 10 dage over. Dvs man bliver sat igang 41+3. Der var ihvertfald den besked jeg fik, da jeg var gravid, og det er 5 uger siden jeg fødte. Og gik 8 dage over.

*Camilla

Anmeld

13. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

chael skriver:

På Hillerød må man max gå 10 dage over. Dvs man bliver sat igang 41+3. Der var ihvertfald den besked jeg fik, da jeg var gravid, og det er 5 uger siden jeg fødte. Og gik 8 dage over.

*Camilla

Jeg mener det er det samme på Riget.  Mon det gælder hele Stor KBH? 

Anmeld

13. november 2011

S-anne

Tidligere sagde man 14 dage, men mange steder er man gået over til at sige 10 dage i stedet.

Jeg skal føde i Kolding og er i dag 40+1. Jeg har fået en tid til hindeløsning 41+0 - altså en uge over termin. Jeg ved ikke helt om hindeløsning hører under igangsættelse, men jeg er i hvert fald lykkelig for at jeg ikke skal vente 2 uger før de vil gøre noget.

Jdm sagde at der var lidt forskellige forløb hvis hindeløsningen ikke satte gang i noget - enten vente og se, eller vedrop/stikpiller/tage vandet. Det der var afgørende for hvad der skulle ske var en blanding af hvad jeg havde det bedst med og så selvfølgelig hvordan bebs havde det. 

Sanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.