penge fra far ( datter bor hos mor )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

SjeBets

Han skal bare betale, og han kan trække det fra, så jeg har bestemt ikke ondt af de der ofte fædre der skal betale, Min eks har sin datter for omkring en 6-700 kr pr mdr. efter fradrag. det er sq da billigt ! man kan ikke engang får en ordenlig flyverdrag til de penge idag .. så nej jeg synes de slipper billigt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Nessie

Anonym skriver:

oki ved du om der er noget med han kan trække det et sted fra på sin fradrag?

Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror det nok.

Der er sikkert en rubrik på skatteopgørelsen hvor det kan skrives på

Anmeld

12. november 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror det nok.

Der er sikkert en rubrik på skatteopgørelsen hvor det kan skrives på

det er da noget man må finde ud af men ellers tak.

Anmeld

12. november 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

Han skal bare betale, og han kan trække det fra, så jeg har bestemt ikke ondt af de der ofte fædre der skal betale, Min eks har sin datter for omkring en 6-700 kr pr mdr. efter fradrag. det er sq da billigt ! man kan ikke engang får en ordenlig flyverdrag til de penge idag .. så nej jeg synes de slipper billigt 

det er også det jeg tænker på men jeg vil jo heller ikke være den dumme kælling. men på den anden side hjælper han jo heller ikke med tøj eller noget til hende det er mig der står for det hele..

Anmeld

12. november 2011

SjeBets

Anonym skriver:

det er også det jeg tænker på men jeg vil jo heller ikke være den dumme kælling. men på den anden side hjælper han jo heller ikke med tøj eller noget til hende det er mig der står for det hele..

ej come on du er da ikke den dumme, Han har vel selv været med til at lave din datter, så følger der noget ansvar med. Og hvis han bliver sur på dig over det, så er han godt nok en lille mand. Jeg har selv lige gået igennem amtet for at få børnepenge hjem fra min eks. Fordi han sætter det ikke op til tiden så jeg ( min datter) har mistet maneg penge efterhånden. og når han kan have en datter  for 6-700 kr pr mdr. Så skal han sq ikke pylre ... 

Nææh hvis han ingen penge har og hvis han ikke  mener han har råd, må han priviotere anderledes .. hvis han er på KH. kan man vist søge om en forhøjelse på de hva er det nu 1193 kr  det drejer sig om, så i realiteten skal han ikke af med en dyt, hvis han har et job. så må han priviotere anderledes. Så han har råd til de FÅ penge hans datter har krav på ... SKU !! 

Måske bliver han sur... men hvis han gør det så er han sq skide smålig .. 

Anmeld

12. november 2011

Pige2009

Anonym skriver:

jeg har hørt noget om det kan trækkes fra et sted, men er heller ikke sikker  

Han kan trække hele skidtet fra! Så hvis han ikke vil hjælpe, må han da betale. Jeg var selv megausikker, da jeg gerne efter 4 mdr. ville have Lauras far skulle betale, men han sagde intet...

Anmeld

12. november 2011

Trollebaby

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg er lige gået fra hinanden, han er far til vores to børn som bliver hos mig. Han er også under uddannelse og får elevløn, han har nogle lån som han betaler af på, så når han er flyttet ud kommer han til at få udgifter for HELE hans indtægt.. Og det er uden børnepengene, men dem har jeg tænkt mig at søge alligevel, selvom vi også er "venner" og på god talefod.
Jeg gider ikke hjælpe ham, når det er ham selv der har været ufornuftig med penge og lån...

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Han kan trække hele skidtet fra! Så hvis han ikke vil hjælpe, må han da betale. Jeg var selv megausikker, da jeg gerne efter 4 mdr. ville have Lauras far skulle betale, men han sagde intet...

så skulle det da ikke være det der var problemet

håber heller ikke han siger noget.

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

solhau skriver:

Min kæreste og jeg er lige gået fra hinanden, han er far til vores to børn som bliver hos mig. Han er også under uddannelse og får elevløn, han har nogle lån som han betaler af på, så når han er flyttet ud kommer han til at få udgifter for HELE hans indtægt.. Og det er uden børnepengene, men dem har jeg tænkt mig at søge alligevel, selvom vi også er "venner" og på god talefod.
Jeg gider ikke hjælpe ham, når det er ham selv der har været ufornuftig med penge og lån...

jeg kan se hvad du mener, og vil give dig helt ret med det.

det er nok bare mig der er for sød mod ham. jeg skal lige vende mig til og være lidt mere bestemt.

for som du siger så er det da ikke min fejl han sidder for dyrt.

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

ej come on du er da ikke den dumme, Han har vel selv været med til at lave din datter, så følger der noget ansvar med. Og hvis han bliver sur på dig over det, så er han godt nok en lille mand. Jeg har selv lige gået igennem amtet for at få børnepenge hjem fra min eks. Fordi han sætter det ikke op til tiden så jeg ( min datter) har mistet maneg penge efterhånden. og når han kan have en datter  for 6-700 kr pr mdr. Så skal han sq ikke pylre ... 

Nææh hvis han ingen penge har og hvis han ikke  mener han har råd, må han priviotere anderledes .. hvis han er på KH. kan man vist søge om en forhøjelse på de hva er det nu 1193 kr  det drejer sig om, så i realiteten skal han ikke af med en dyt, hvis han har et job. så må han priviotere anderledes. Så han har råd til de FÅ penge hans datter har krav på ... SKU !! 

Måske bliver han sur... men hvis han gør det så er han sq skide smålig .. 

ja det er også hans ansvar og det viljeg også fortælle han det er idag og at jeg søger om de penge.

jeg er spændt på hvad han siger til det.

men du har fuld ud ret, han skal da hjælpe med og betale for sin datter. især når det ikke er mere.. jeg kan jo dårlig nok få 2 par sko for de penge han skal betale. så billigt sluppet.

men mange tak for hjælpen lidt støtte er altid dejligt og få når man er ny inde for sådan noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.