Anonym skriver:
det er også det jeg tænker på men jeg vil jo heller ikke være den dumme kælling.
men på den anden side hjælper han jo heller ikke med tøj eller noget til hende det er mig der står for det hele..
ej come on du er da ikke den dumme, Han har vel selv været med til at lave din datter, så følger der noget ansvar med. Og hvis han bliver sur på dig over det, så er han godt nok en lille mand. Jeg har selv lige gået igennem amtet for at få børnepenge hjem fra min eks. Fordi han sætter det ikke op til tiden så jeg ( min datter) har mistet maneg penge efterhånden. og når han kan have en datter for 6-700 kr pr mdr. Så skal han sq ikke pylre ...
Nææh hvis han ingen penge har og hvis han ikke mener han har råd, må han priviotere anderledes .. hvis han er på KH. kan man vist søge om en forhøjelse på de hva er det nu 1193 kr det drejer sig om, så i realiteten skal han ikke af med en dyt, hvis han har et job. så må han priviotere anderledes. Så han har råd til de FÅ penge hans datter har krav på ... SKU !!
Måske bliver han sur... men hvis han gør det så er han sq skide smålig ..
Anmeld