Tør jeg tro på det??? + billeder af teste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

Frøken J.

Stort tillykke! Du skal ikke bekymre dig. Nogen oplever generelt ikke symptomer. Personligt fik jeg først symptomer omkring uge 7 :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Miss Juul

STORT tillykke

De er jo bragende positive

Anmeld

12. november 2011

FogL

Ville sagtens turde tro på det! For satan nogle fine test!  

Anmeld

12. november 2011

delimus

Anonym skriver:

tusind tak, det er utroligt hvor meget det gør at høre andre sige at den er god nok. 

Det er jo kun min kæreste og jeg der har kigget på dem, da vi vil vente med at fortælle familien det til efter nf. Men da vi begge slet ikke kan forstå at det endelig skulle være vores tur er det også helt svært at glæde sig over det endnu

Men lige et spørgsmål mere, jeg har ikke rigtig nogen symptomer. Har kun lidt murren i underlivet og øget tissetrang. Er det skidt??Eller måske er det bare fordi mam havde forventet at kvalmen ville være der. (7-9-13, bank underbordet for at den bliver væk )

Jeg havde heller ingen symptomer overhovedet.
Begyndte at blive træt omkring uge 14 og så et stykke tid frem, men ellers ingen symptomer, så det var virkelig svært at forholde sig til, indtil man mærkede liv :-)

STORT tillykke med det  Du går flere måneders spekulationer, forventninger og glæde i møde  

Anmeld

12. november 2011

Dinsen

Der er da vist ingen tvivl.... Stort tillykke!

Anmeld

12. november 2011

Anonym trådstarter

hvor lang tid gik der inden i tog til lægen og fik det bekræftet?

Anmeld

12. november 2011

millesofie

Anonym skriver:

Har efterhånden brugt meget tid her på baby.dk fra sidelinjen, men nu må jeg vist hellere prøve med et indlæg

Vi har prøvet i 19 måneder uden held, kunne så langt om længe fremtrylle en positiv test (som jeg ser det) igår d. 11/11 og også idag.

Men tør ikke helt tro på det endnu da det har været så lang en vej for at komme hertil. så hjælp mig lige piger, kan jeg tro på det????

Jeg er omkring 5+1 hvis det passer..

den test er mere positiv end min var da jeg var 5+5

YYYYTILLYKKE YYYY

Anmeld

12. november 2011

grøn · ært

Anonym skriver:

Tillykke, tillykke!! :-D
Jeg testede positiv en lørdag og ringede mandag til lægen. Jeg kom først til lægen da jeg var 9+3. Så der gik en måned før jeg fik det bekræftiget hos lægen. 

Anmeld

12. november 2011

millesofie

Anonym skriver:

Vent en uge og så ring og få en aftale

ggggggggggggggggggg

Anmeld

12. november 2011

Ansemusen

MEEEEEGA positive tests!!! Det kan du da ikke være i tvivl om

TILLYKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.