Vil i se....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2009

Pia.

Beck skriver:

Ja, jeg ville også vildt gerne have sådan én...
Men desværre må vi ikke have kat her hvor jeg bor

er der ikke mange der vælger at gøre det alligevel - der er vel ingen der opdager det - er der ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2009

Becks

PiaR skriver:

er der ikke mange der vælger at gøre det alligevel - der er vel ingen der opdager det - er der ?

Der hvor jeg boede før, var der mange der både havde hund og kat, nu er jeg jo flyttet over på den anden side af gaden, og der har jeg ikke lagt mærke til om der er nogenn der har katte eller hunde...

Hm, men man kan vist nok søge om det mener jeg... Kunne være jeg skulle gøre det

Anmeld

15. februar 2009

Pia.

Beck skriver:

Der hvor jeg boede før, var der mange der både havde hund og kat, nu er jeg jo flyttet over på den anden side af gaden, og der har jeg ikke lagt mærke til om der er nogenn der har katte eller hunde...

Hm, men man kan vist nok søge om det mener jeg... Kunne være jeg skulle gøre det

Ja jeg syntes da du skulle prøve - vidste godt at der mange steder var regler omkring hunde, men jeg troede at alle måtte have katte - hvis det selvfølgelig var godkendt...

Anmeld

15. februar 2009

Becks

PiaR skriver:

Ja jeg syntes da du skulle prøve - vidste godt at der mange steder var regler omkring hunde, men jeg troede at alle måtte have katte - hvis det selvfølgelig var godkendt...

Nu bor jeg i det boligselskab der hedder DAB, ved ikke om det er i alle de byer de har boliger, at man ikke må, men her i Hvidovre må man ikke...

Der blev engang lavet en urafstemning om det, og der blev der stemt nej fra flertallets side... ææv ææv

Anmeld

15. februar 2009

Pia.

Beck skriver:

Nu bor jeg i det boligselskab der hedder DAB, ved ikke om det er i alle de byer de har boliger, at man ikke må, men her i Hvidovre må man ikke...

Der blev engang lavet en urafstemning om det, og der blev der stemt nej fra flertallets side... ææv ææv

øv hvor trist... det er da dumt .... - men jeg vil stadig mene at ingen ville opdage en lille bitte kat... - den larmer jo ikke som en hund....

Anmeld

15. februar 2009

Becks

PiaR skriver:

øv hvor trist... det er da dumt .... - men jeg vil stadig mene at ingen ville opdage en lille bitte kat... - den larmer jo ikke som en hund....

Nej det jo det, og så hvis man skal have håndværkere må man tage den derfra hihi

Anmeld

15. februar 2009

Diana...

PiaR skriver:

Jeg er en af dem der gjorde det i 2 år og naboerne synes det var så hyggeligt at side og kikke på min Kenzo i vinduerne og der var ingen der sagde noget overhoved ikke... jeg kender mange der har dyr i lejligheder man ikke må have det i min gamle underbo havet hund...

Anmeld

15. februar 2009

Diana...

PiaR skriver:

mig igen - kan de virkelig blive så store ???

Det er 100% den smukkeste kat der findes hvis du går ind på kattegalleriet.dk og kikker så er der en på forsiden der og det er den smukkeste kat jeg har set. vi vil selv have den rase når vi flytter over ihuset men jeg er mega kræsen så vi har kikket længe uden held tror vi ender med en tur til udlandet for at hente en.

Anmeld

15. februar 2009

Becks

Diana/Claus skriver:

Det er 100% den smukkeste kat der findes hvis du går ind på kattegalleriet.dk og kikker så er der en på forsiden der og det er den smukkeste kat jeg har set. vi vil selv have den rase når vi flytter over ihuset men jeg er mega kræsen så vi har kikket længe uden held tror vi ender med en tur til udlandet for at hente en.

Wow hvor er der mange katte derinde...
Må altså eje sådan én...

Anmeld

15. februar 2009

Pia.

Beck skriver:

Nej det jo det, og så hvis man skal have håndværkere må man tage den derfra hihi

Håndværkere sladre ikke om dig hvis du heller ikke gør om dem He he....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.