Vil i se....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2009

Mathilde

LineD skriver:

Efter Fine blev steriliseret har hun udelukkende været indekat med alt hvad det indebærer, hun har dog en stor lege gård uden for (minder meget om jeres på billederne) - Men den er hun mest i når det er godt vejr. Vi oplevede at hun blev mere og mere vild og agressiv da hun var en rigtig ude/inde kat hvor hun bare kom og gik, men efter hun er blevet indekat er hun blevet så dejlig kæle og rolig. Og sundheden hos hende er i top nu, hvor den skrantede lidt før

Så det er nok en indekat vi skal have - dog med mulighed for leg udenfor i gården.

Hvis det er en indekat i vil have, skal i passe på med en NFO, da de (hvad jeg ved) ikke er så gode indekatte og er bygget til at være meget ude og trives også bedst ude. Det er vigtig i vælger nogle store kradsemiljøer til en NFO, da de har brug for bevægelsesfrihed.
Men du kan jo søge på google og se hvilket temperament i tror passer bedst netop til jer
Begge racer er jo skønne, men har forskellige behov.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2009

Mathilde

brandt-camilla skriver:

En rigtig fin side.. Godt lavet.. Vidste da slet ik i sku ha en lille hanmis mere..

Tak for det søde Det er også kommet lidt pludseligt mht hankat. Men nu får vi jo pladsen til det...

Kan du så få taget en test!!!

Anmeld

15. februar 2009

Pia.

kom lige til at klikke ind på dine skønne missere igen... der er ingen tvivl om hvis jeg en dag ikke har hunde mere så skal jeg have sådan en main coon

for gud hvor er det en skøn katte race...

Anmeld

15. februar 2009

Pia.

mig igen - kan de virkelig blive så store ???

Anmeld

15. februar 2009

Becks

PiaR skriver:

mig igen - kan de virkelig blive så store ???

SYGT

Anmeld

15. februar 2009

Pia.

Beck skriver:

SYGT

JA IKK.... Fandt lige en mere....

Anmeld

15. februar 2009

Becks

PiaR skriver:

Ej hvor er det vildt, haha...

Det er en god vagtkat hihi

Anmeld

15. februar 2009

Becks

PiaR skriver:

mig igen...

haha, kom lige til og tænke på, hvis man havde sådan en kat der blev så stor, hvad mon så folk ville tænke hvis det var en udekat hihi...
hjælp der går en los haha

Anmeld

15. februar 2009

Pia.

Beck skriver:

mig igen...

haha, kom lige til og tænke på, hvis man havde sådan en kat der blev så stor, hvad mon så folk ville tænke hvis det var en udekat hihi...
hjælp der går en los haha

Giner - ja den ville da blive fanget fordi folk ville tro at det var et vildt dyr.... - men den slags katte er vel også mest inde katte - jeg bliver simpelthen nød til at anskaffe mig sådan en, en dag... så skønne er de.... - Håber Mathilde har små killinger når jeg en dag skal have mig sådan en lille mis... så må jeg ud og køre langt...

KNUS

Anmeld

15. februar 2009

Becks

PiaR skriver:

Giner - ja den ville da blive fanget fordi folk ville tro at det var et vildt dyr.... - men den slags katte er vel også mest inde katte - jeg bliver simpelthen nød til at anskaffe mig sådan en, en dag... så skønne er de.... - Håber Mathilde har små killinger når jeg en dag skal have mig sådan en lille mis... så må jeg ud og køre langt...

KNUS

Ja, jeg ville også vildt gerne have sådan én...
Men desværre må vi ikke have kat her hvor jeg bor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.