Positiv???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.467 visninger
20 svar
0 synes godt om
12. november 2011

Blirnokaldrigfru

Vil selv mene den er ganske positiv Tør dog ikke juble for meget endnu, da det sidst endte i MA.. og denne gang føles alting total modsat af sidst! underligt! Anyways.. FEDT at det er lykkedes blot 2 måneder efter MA og SKULLE bare lige dele

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

henh01

Stort tillykke

Anmeld

12. november 2011

MissTas

Frk P. skriver:

Vil selv mene den er ganske positiv Tør dog ikke juble for meget endnu, da det sidst endte i MA.. og denne gang føles alting total modsat af sidst! underligt! Anyways.. FEDT at det er lykkedes blot 2 måneder efter MA og SKULLE bare lige dele

Stort tillykke

krydser for jeres lille spire bliver denne gang

Anmeld

12. november 2011

Chalala85

TILLYKKE

Anmeld

12. november 2011

babymus77

Stort tillykke med de to flotte streger;-) Hvor er det dejligt,.... En god for julegave;-)

Anmeld

12. november 2011

SussieThyssen

Ehh må indrømme, at jeg overhovedet ikke kan se hoved eller hale på de testtype der, for mig at se er det bare en stor samling streger, og hvor eller hvilken streg, der skal være der eller ikke, aner jeg ikke.

Men hvis de andre siger tillykke, så gør jeg også.
Så tillykke herfra.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. november 2011

Lilje82

Frk P. skriver:

Hvis det er g-test så er deer da slet ingen tvivl, den er da bragende postitiv skulle jeg mene

Så stort tillykke, håber alt går som det skal.

Anmeld

12. november 2011

MSM

Klart positiv!

Stort tillykke..

Anmeld

12. november 2011

Nanastep

TILLYKKE

Anmeld

12. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Frk P. skriver:

Den er da ret så pænt positiv!  Stort tillykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.