AV! Jeg har det som mens første dag?! Dog er jeg 25+0?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

Chalala85

BJNGJ. skriver:

Det kan da vel ikke være noget ve værk vel?

Jeg ved det ikke. Men jeg har altid haft det sådan at det skal ikke gøre ondt på den måde og det ikke er forstoppelse uden at ringe til FG og høre hvad de siger. Det kan også give ro i sindet. Så ring smukke. Hellere end gang for meget end en for lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

henh01

Jeg ville nok lige få ringet til afsnittet for gravide på sygehuset og forhøre mig der.

Anmeld

12. november 2011

Emily2012<3

Chalala85 skriver:

Jeg ved det ikke. Men jeg har altid haft det sådan at det skal ikke gøre ondt på den måde og det ikke er forstoppelse uden at ringe til FG og høre hvad de siger. Det kan også give ro i sindet. Så ring smukke. Hellere end gang for meget end en for lidt.

Ja det er self rigtig.. skal ud og hente tremmeseng inden længe sammen med min fars kæreste.. 

Så prøver jeg lige at snakke med hende..

øv det bare rigtig træls..

Anmeld

12. november 2011

Chalala85

BJNGJ. skriver:

Ja det er self rigtig.. skal ud og hente tremmeseng inden længe sammen med min fars kæreste.. 

Så prøver jeg lige at snakke med hende..

øv det bare rigtig træls..

Jeg synes altså du skal ringe inde da smukke. Men det er helt op til dig selv.

Anmeld

12. november 2011

Holbæktrunten

RING TIL FG hvis du er 25 uger henne - ku godt lyde som veer...

Anmeld

12. november 2011

Drømme

BJNGJ. skriver:

Jeg skal have min mens.

Det er sådan en mærkelig ondt i underlivet.. 

Jeg kan ikke finde ud af om det er ondt i maven eller hvad det er..

MEN jeg føler det som da jeg fik min mens (første dag) Jeg føler trang til at gå ud og lave stort, men jeg kan bare ikke?! Og så sidder jeg og hopper med mine ben fordi det gør ondt.. (Når jeg havde mens så var det slemt og lå og rokkede frem og tilbage eller hoppede med benene)

Det er faktisk rigtig ubehageligt, for jeg føler virkelig når jeg sidder her og skriver at det ER min mens der er kommet..

Hvad kan det være piger? HJÆLP..

Det er legiment smerter (eller hvordan det nu staves)

Du oplevede det sikkert i starten af graviditeten, ikke ? Så har der været en periode hvor du ikke har oplevet smerterne, og nu er de kommet igen ?

Det var i hvert fald sådan det var for mig

Ringede til jordemideren fordi jeg var nervøs over de pludselige smerter, men fik besked på, at det er ganske normalt legiment smerterne kommer igen omkring uge 23-25.. Simpelthen bare livmoderen der udvider sig

Håber svaret giver ro på.. Eller kan du jo altid ringe til læge eller jordemoder hvis der er noget du ikke ved hvad er, eller er nervøs over

Anmeld

12. november 2011

Drømme

Lyder i hvert fald som legiment smerter

Men ja, ring hvis du er nervøs - hellere en gang for meget en for lidt

Anmeld

12. november 2011

Emily2012<3

Så lige en lille Update.

Jeg har stadig ondt men var inde på fødegangen og blive tjekket og alt så fint ud, men havde lidt blod i min urin og feber, så fik besked på at tag hjem og hvile og hvis det fortsætter eller bliver værre, så skulle jeg komme igen..

Det er bare sådan en træls smerte jeg har og de kunne ikke sige hvad det var..

Anmeld

12. november 2011

Emily2012<3

Så lige en lille Update.

Jeg har stadig ondt men var inde på fødegangen og blive tjekket og alt så fint ud, men havde lidt blod i min urin og feber, så fik besked på at tag hjem og hvile og hvis det fortsætter eller bliver værre, så skulle jeg komme igen..

Det er bare sådan en træls smerte jeg har og de kunne ikke sige hvad det var..

Anmeld

12. november 2011

VIPpigen

Fik du kørt en strimmel??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.