AV! Jeg har det som mens første dag?! Dog er jeg 25+0?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.401 visninger
22 svar
0 synes godt om
12. november 2011

Emily2012<3

Jeg skal have min mens.

Det er sådan en mærkelig ondt i underlivet.. 

Jeg kan ikke finde ud af om det er ondt i maven eller hvad det er..

MEN jeg føler det som da jeg fik min mens (første dag) Jeg føler trang til at gå ud og lave stort, men jeg kan bare ikke?! Og så sidder jeg og hopper med mine ben fordi det gør ondt.. (Når jeg havde mens så var det slemt og lå og rokkede frem og tilbage eller hoppede med benene)

Det er faktisk rigtig ubehageligt, for jeg føler virkelig når jeg sidder her og skriver at det ER min mens der er kommet..

Hvad kan det være piger? HJÆLP..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

MissTas

BJNGJ. skriver:

Jeg skal have min mens.

Det er sådan en mærkelig ondt i underlivet.. 

Jeg kan ikke finde ud af om det er ondt i maven eller hvad det er..

MEN jeg føler det som da jeg fik min mens (første dag) Jeg føler trang til at gå ud og lave stort, men jeg kan bare ikke?! Og så sidder jeg og hopper med mine ben fordi det gør ondt.. (Når jeg havde mens så var det slemt og lå og rokkede frem og tilbage eller hoppede med benene)

Det er faktisk rigtig ubehageligt, for jeg føler virkelig når jeg sidder her og skriver at det ER min mens der er kommet..

Hvad kan det være piger? HJÆLP..

Har ingen anelse og har ikke selv oplevet lign. Men jeg tænker bare hvis du har ondt i maven og ikke kan afføre selvom det føles som om du skal, så er det eneste der lige falder mig ind, forstoppelse ?

Anmeld

12. november 2011

Emily2012<3

MissTas skriver:

Har ingen anelse og har ikke selv oplevet lign. Men jeg tænker bare hvis du har ondt i maven og ikke kan afføre selvom det føles som om du skal, så er det eneste der lige falder mig ind, forstoppelse ?

Jeg har været på wc med stort tidligere idag, men her efter mit bad begyndte jeg bare at få ondt.. ?!

Det kan da vel ikke være starten på noget ve værk vel?! 

Anmeld

12. november 2011

Chalala85

Jeg tror du er forstoppet søde. Havde det selv i 2 dage på et tidspunkt. Det gør skide ondt og er super unehageligt. Men du skal igang med din afføring for den sidder og presser og det gør nuller naller og minder om mens smerter.

Anmeld

12. november 2011

Emily2012<3

Chalala85 skriver:

Jeg tror du er forstoppet søde. Havde det selv i 2 dage på et tidspunkt. Det gør skide ondt og er super unehageligt. Men du skal igang med din afføring for den sidder og presser og det gør nuller naller og minder om mens smerter.

Jamen smukke.. Jeg har været ude og bæ idag.. Det kom her efter badet.. Og jeg har det PRÆCIST som når jeg fik min mens.. ?!

Det gør stadig ondt, og det er hele tiden det er der..

Anmeld

12. november 2011

Chalala85

BJNGJ. skriver:

Jamen smukke.. Jeg har været ude og bæ idag.. Det kom her efter badet.. Og jeg har det PRÆCIST som når jeg fik min mens.. ?!

Det gør stadig ondt, og det er hele tiden det er der..

Er den aføring normal eller knollet?

Anmeld

12. november 2011

Emily2012<3

Chalala85 skriver:

Er den aføring normal eller knollet?

Den er ganske normal som den plejer at være..

Ej hvor gør det ondt..

Anmeld

12. november 2011

Chalala85

BJNGJ. skriver:

Den er ganske normal som den plejer at være..

Ej hvor gør det ondt..

Så ville jeg ringe til FG med det samme smukke

Anmeld

12. november 2011

MissTas

BJNGJ. skriver:

Jeg har været på wc med stort tidligere idag, men her efter mit bad begyndte jeg bare at få ondt.. ?!

Det kan da vel ikke være starten på noget ve værk vel?! 

jeg ville ligge mig ned en halv times tid med noget varme på og slappe af og se om ikke smerter aftager.. gør de ikke ville jeg nok kontakte FG. Det skal jo ikke gøre ondt at være gravid.. og også træls for dig at gå med din bekymring om hvad det kan være ..

Anmeld

12. november 2011

Emily2012<3

Chalala85 skriver:

Så ville jeg ringe til FG med det samme smukke

Det kan da vel ikke være noget ve værk vel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.