Du må være lige så tosset på lægen, som du har brug for - det er der ikke nogen, der vil fortænke dig i. Nu kan ingen af os jo vide, hvordan lægen oplevede situationen, og hvad der lå til grund for hendes vurdering - men din oplevelse er, som den er.
Mere fremadrettet synes jeg du skal samle ALT dit krudt om at forlange, at der bliver gjort en grundig - og hurtig - indsats for at hjælpe dig. Man kan ikke ændre på det, der skete under fødslen, men man kan give dig en ordentlig efterbehandling og vise dig, at det har høj prioritet, at du bliver "repareret".
Jeg har selv for ikke så længe siden været udsat for noget, der virkede DYBT urimeligt, og som var meget ødelæggende for mig - ikke fysisk, men mentalt - og på et tidspunkt besluttede jeg, at nu VILLE jeg ikke længere bruge kræfter på at bande den skiderik, der havde ramt mig, langt væk. Vedkommende skulle simpelthen ikke have lov at fylde mere i mine tanker. Derefter brugte jeg ALT krudt på at komme videre, og det kom jeg så også. Min pointe er, at du roligt kan bande og svovle over lægen en tid, men i det lange løb skal du kæmpe for din fremtid. Det SKAL blive bedre!
Anmeld