det Er altså bare ikke nemt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. november 2011

Anonym trådstarter

Først og fremmest beklager jeg at jeg er ano Men familien kender ikke til Det her og det Er ikke til at vide hvem der læser med.

Sagen er den at vi meget gerne vil lave en søskende til vores barn. Vi har prøvet i lidt over et år, og er godt klar over vi skal have hjælp og hvorfor osv.. vi starter i det nye år.
Men jeg har det simpelthen så træls med at det ikke bare sker af sig selv ligesom med den første. Jeg er skruk og vil være gravid NU.
men på den anden side prøver jeg så på at finde alle de gode ting ved kun kun at have den vi har og ikke flere.

Jeg græder dagligt over vores kamp, det Er altså ved at være hårdt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Først og fremmest beklager jeg at jeg er ano Men familien kender ikke til Det her og det Er ikke til at vide hvem der læser med.

Sagen er den at vi meget gerne vil lave en søskende til vores barn. Vi har prøvet i lidt over et år, og er godt klar over vi skal have hjælp og hvorfor osv.. vi starter i det nye år.
Men jeg har det simpelthen så træls med at det ikke bare sker af sig selv ligesom med den første. Jeg er skruk og vil være gravid NU.
men på den anden side prøver jeg så på at finde alle de gode ting ved kun kun at have den vi har og ikke flere.

Jeg græder dagligt over vores kamp, det Er altså ved at være hårdt

Jamen hvad er der galt ved at skulle have hjælp??
Det er da ingen skam.
Nu ved jeg jo ikke hvad forskellen er på at have fået den første, hvor I så ikke skulle have hjælp, og så nr 2, hvor I åbenbart HAR brug for hjælp, og hvad der er sket, men det er da aldrig nogen skam at få brug for hjælp, for at lave sit ønskebarn, uanset om det er nr 1 eller 3.

Trøsteknus

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. november 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jamen hvad er der galt ved at skulle have hjælp??
Det er da ingen skam.
Nu ved jeg jo ikke hvad forskellen er på at have fået den første, hvor I så ikke skulle have hjælp, og så nr 2, hvor I åbenbart HAR brug for hjælp, og hvad der er sket, men det er da aldrig nogen skam at få brug for hjælp, for at lave sit ønskebarn, uanset om det er nr 1 eller 3.

Trøsteknus

Kærligst
Sussie

Tak for trøsteknuset

Jeg ser det ikke som nogen skam, overhovedet ikke. Det Er bare lidt frustrerende ikke at kan klare det selv, når det var så nemt første gang. ISær fordi det ikke kan forklares hvorfor det var nemt første gang, eller svært anden gang.

Anmeld

12. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Tak for trøsteknuset

Jeg ser det ikke som nogen skam, overhovedet ikke. Det Er bare lidt frustrerende ikke at kan klare det selv, når det var så nemt første gang. ISær fordi det ikke kan forklares hvorfor det var nemt første gang, eller svært anden gang.

Nææh men den slags sker jo, og jeg kan så inderligt godt forstå din frustration.
Og hvis du ikke har lyst til at forklare årsagen til hvorfor der er forskel, så skal du heller ikke, men derfor så må du op med næbbet alligevel.
Hvis I kan få hjælp, så glæd dig over hjælpen, også selvom det måske vil besværliggøre tingene. I har trods alt muligheden.
Du må også prøve på at se det sådan, at I HAR fået et barn på den lette måde, og det må så opveje det besværlige nu...prøv at holde fast i det positive.
Og ja..det er så let at sidde der og komme med "Leif-Lalleglad-udtalelser", når man ikke selv står i skoene, men det er jo det eneste man kan gøre i forsøget på at trøste lidt.
Men et STORT trøsteknus det får du, det er overhovedet ikke spor sjovt at så gerne ville, men ikke kunne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.