Anonym skriver:
Man er som regel 2, men kan forstå I bor på Bornholm, hvorfor man nogen gange gør tingene lidt anderledes. Ligesom på andre danske øer hvor der måske ikke er så meget personel. (Samsø, Fanø mm)
- man sender simpelthen landbetjenten.
Var det ubehageligt der kun var en betjent? Ville du/I gerne have haft to?
Vil I gerne tale med betjenten igen?
Som betjent føles det meget mærkeligt, utilstrækkeligt og til tider "ufærdigt" at møde op hos et eller flere familiemedlemmer og overlevede en besked vi ved trækker tæppet væk under jer, for bagefter at forlade jer og aldrig nogensinde høre med til jer.
- sådan er arbejdet jo, men sjældent tager familiemedlemmerne fat i os igen fordi de ikke kan huske dagen, og gene vil have den snakket igennem.
Hvis I føler behov for at tale med den samme betjente igen kan det sikkert godt lade sig gøre. Var det sådan noget I havde i tankerne ?
Kæmpe kram 
Vi have syntes det have været bedst hvis der havde været to ude hos os, men det er nok meget forbundet med den måde han håndterede hele sitationen på. Fordi det var sådan at lige inden han fortalte mig det, gjorde han min mand opmærksom på at min søn sad ude i køkkenet (vi var i stuen), min mand går så ud til min søn, og først der fortælle han mig at Felicia er død. Jeg er stadigvæk chokket over at han valgte at fortælle mig det mens jeg var alene og at min mand fant ud af det ved den måde jeg skrag på.
Der er mange ting fra den aften jeg ikke kan huske, men lige dette her står meget stærkt i min bevisthed..
En anden ting der under os er at der er ingen, hverken fra politi eller syghus, falck, der har sat sig ned og fortalt os noget som helt.. Det eneste vi har hørt er at sagen er afsluttet.. Selv ikke engang dødsårsagen har vi fået, andet end at bedemanden kunne fortælle os, da hun var blevet frigivet at hendes hals var brækket.
Men da vi aldrig har prøvet at stå i sådan en situation, ved vi ikke om det er normalt at man intet få at vide.
Anmeld