Man dør ikke som 12 årige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

Linda-M

Jeg har ingen ord  - men jeg sender mange varme tanker jeres vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Sofia

Det er så skrækkeligt, ganske enkelt skrækkeligt uretfærdigt og forfærdeligt. Jeg sender jeg alle mine tanker. Gid man kunne gøre noget for at hjælpe. Tusind knus og tanker

Anmeld

13. november 2011

eliasogmor

13. november 2011

Sabina

puha tårene vælter ud . kæmpe knus herfra 

Anmeld

14. november 2011

Talbutikken

Tudsin tak allesammen og tak fordi jeg må del det med jer

Anmeld

14. november 2011

twinboys

Talbutikken skriver:

Tudsin tak allesammen og tak fordi jeg må del det med jer

vi er der for dig... og brug os endelig...

Anmeld

9. december 2011

H+S Skjolgborg.

Også græder Henriette igen.For H mand.Søde Selina så smukt skreve af du har kunne dette herind er så SEJT.Nu har vi skreve sammen i mange mange år på msn osv pyha. Efter det der er sket hos dig/jer så hader jeg når min stor søn Benjamin cykel rundt   især når det er mørkt.Min tanker og hovede køre på ure i køkken,ur på mobilen og på armen og bare de 5-15 min han kommer forsent hvorfor ringe du ikke lige mor kan ikke lide det skat.

Det er så stort af dig søde.Jeg må indrømme jeg hved slet ikke hvordan jeg ville være hvis jeg midste en af mine børn.Hatten af for dig søde.

Hver gang din datter har fødselsdag og ulykkedatoen tænder jeg et lys for hende.Jeg nået aldrig af møde hende desværre men har jo msn en del med dig endelig fra jeg vente min søn som nu snart blever 11 år.Vildt 11 år pyha. Jeg tror på din smukke datter altid ville være her på en måde hun er 100 *% en smuk engel som ser ned på jer og kommer med sit smukke smil som på billederne.

Mega knus Fra Henriette

Anmeld

9. december 2011

Hasselnødden

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.