Man dør ikke som 12 årige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

Lilje82

Græd med dig dengang - Græder med dig nu

Det er så uretfærdigt at I skulle miste jeres skønne datter, er sikker på at din engel er med dig altid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Talbutikken

Karina84 skriver:

Puh det slog da lige benene væk under mig selvom jeg sidder ned og tårerne triller ned af kinden  

En masse tanker til dig og din familie 

Anmeld

12. november 2011

dorthemus

Åh hvor er det forfærdeligt, tragisk og uretfærdigt at din datter er død...sender en masser tanker og kram fra en mor til en anden. Selvom vi ikke kender hinanden så græder mit hjerte for dig. Det er jo enhver forælders værste mareridt. Tanker og knus Dorthe

Anmeld

12. november 2011

Talbutikken

Zafir skriver:

For fanden... Jeg har stadig ingen ord der kan sige noget til dig. Jeg kan stadig ikke forstå det er sket - og jeg kender dig ikke, andet end herinde.

Jeg syntes du er så stærk at du kan komme igennem det og det lyder også som en kliché.

Jeg håber virkelig at alt den kærlighed der er i jeres liv, får jeg godt om på den anden side. Jeg håber Felicia kigger til jer, fra hvor hun er.

Mit hjerte græder

Anmeld

12. november 2011

Talbutikken

Lilje82 skriver:

Græd med dig dengang - Græder med dig nu

Det er så uretfærdigt at I skulle miste jeres skønne datter, er sikker på at din engel er med dig altid

Anmeld

12. november 2011

Talbutikken

dorthemus skriver:

Åh hvor er det forfærdeligt, tragisk og uretfærdigt at din datter er død...sender en masser tanker og kram fra en mor til en anden. Selvom vi ikke kender hinanden så græder mit hjerte for dig. Det er jo enhver forælders værste mareridt. Tanker og knus Dorthe

Anmeld

12. november 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Det gør mig ondt

Anmeld

12. november 2011

Talbutikken

merethe skriver:

Det gør mig ondt

Anmeld

12. november 2011

Anonym

Åååh

Det er det værste, og I mangler nu jeres lille skønne skat

Det er nogengange mig som kommer kørende i den den bil, og som skal ind i fortælle den her forfærdelige besked som man ved vil ændre livet for altid. Mit hjerte brister hver gang. Det er slet ikke til at bære.

Jeg håber I i jeres familie rykker tæt sammen nu og får kæmpet jer igennem denne sorg i nu oplever, og som I skal lære at leve med resten af livet.

Jeg er så ked på jeres vegne

Jeg sender jer alt det bedste

Anmeld

12. november 2011

foto på lærred

Åh hvilken sorg.

Jeg tør slet ikke tænkte på hvordan julen bliver for jer uden jeres elskede datter.

Brug os så meget du kan herinde, hvis du har behov for det.

Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.