ADVARSEL!! Det er møg klamt, men hjælp mig (Billed!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

Mumto3

Åh stakkels dig! Håber du får en okay nat uden for mange smerter.Jeg har selv mistet i uge 8 , og selvom man er drøn ked af det, kunne jeg ikke lade være med at glæde mig over at naturen selv kunne finde ud af at stoppe begyndelsen til et lille liv, hvis det slet ikke var leve dygtigt eller der var noget meget alvorligt i vejen med det.Jeg sender dig masser af varme tanker, det er jo en hård weekend du går i møde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Anonym trådstarter

Anastazia skriver:

Ved slet ikke hvad hvad jeg jeg skal skrive  

Håber virkelig du er okay, føler virkelig med dig det er noget som ingen burde igennem.

Du skal ikke tænke på at have lagt det billede ind, du har advaret og hvis ikke du skulle ligge det ind her hvordan skulle du så få svar 

massere af  til dig 

Tak

Jeg er ikke lige den.største roman skriver lige nu, men tak for svar, og krammer

Anmeld

12. november 2011

Anastazia

Anonym skriver:

Tak

Jeg er ikke lige den.største roman skriver lige nu, men tak for svar, og krammer

Det er helt forståeligt, det tror jeg bestemt heller ikke der er nogle der forventer af dig 

Anmeld

12. november 2011

Hasselnødden

Jeg håber så inderligt at VL havde tid til dig og hvor er det hjerteskærende, man får bare den følelse af at istedet for at sidde/ligge her og taste på tastataturet så skulle du sidde med vores arme omkring dig

Anmeld

12. november 2011

Ranarupta

Åh nej...
Jeg er virkelig ked af det på dine vegne, hvis det er en SA.

Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige - men jeg ved, hvor ked af det, jeg selv ville være...

Jeg sender dig rigtigt mange kram og tanker! 

Anmeld

12. november 2011

freiasmor

tror jeg desværre det er, det ligner det samme som jeg har... jeg har bare haft 2 klumper hvor det ene virkelig lignede et foster og et andet som kunne minde om slimprop.. det jeg virkelig ked af !

hvis du har brug for at snakke skal du være velkommen til at skrive til mig i pb. jeg er selv igang med "spontan abort"

Anmeld

12. november 2011

MorTilEn2013Dreng

Desværre ja det er det sådan så det ud dengangjeg tog abort kæmpe kram til dig føler virkelig med dig 

Anmeld

12. november 2011

mortilflere

12. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg har været på sygehuset i nat, og han bekræftede desværre jeres svar.. Jeg har ikke sovet så meget i nat, så vil ligge mig lidt igen.. Tusind tak fordi i er så dejlige

Anmeld

12. november 2011

MSM

Kan ikke svare på hvad det er men ville ikke bare forlade dit indlæg uden at give et med på vejen.. Håber det bedste!!

Dumme mig, havde ikke lige læst dit indlæg ovenover

Er RIGTIG ked af at høre det var hvad du frygtede.. Håber snart i kommer ovenpå igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.