ADVARSEL!! Det er møg klamt, men hjælp mig (Billed!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Tak for svar - undskyld billed..

Det skal du overhovedet ikke tænke på... Altså hvis man alligevel kigger selvom man er blevet advaret så er man da en klods hvis man så ikke kan tåle det man ser... Jeg har set det der er værre bare rolig... Men hold op hvor bliver jeg ked af det på dine vegne... Æv æv æv! Det er bare så uretfærdigt når bebs ikke bliver....

Tusind  skal du have.... Nu skal du nusse om dig selv i weekenden og så ringe til lægen på mandag og få en henvisning til hospitalet så de kan se om alt er kommet ud.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Har ikke noget svar, men vil ikke gå uden at sende et kæmpe 

Tak for det

Anmeld

11. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Var nervøs for at smide det ind, men det er nemmere end man skal forklare..

Ja. Vi skal altså kunne tåle den slags herinde. Vi jo kvinder. 

Jeg synes du skal kontakte lægevagten i aften, og egen læge mandag, så du kan få bekræftet at det er en SA. Hvis det er sket før, eller sker i fremtiden, er det godt at have lidt papir på det. 

Ej hvor jeg føler med dig. 

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Det skal du overhovedet ikke tænke på... Altså hvis man alligevel kigger selvom man er blevet advaret så er man da en klods hvis man så ikke kan tåle det man ser... Jeg har set det der er værre bare rolig... Men hold op hvor bliver jeg ked af det på dine vegne... Æv æv æv! Det er bare så uretfærdigt når bebs ikke bliver....

Tusind  skal du have.... Nu skal du nusse om dig selv i weekenden og så ringe til lægen på mandag og få en henvisning til hospitalet så de kan se om alt er kommet ud.....

Tusind tak for de varmende ord

Anmeld

11. november 2011

Muhmi skriver:

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja. Vi skal altså kunne tåle den slags herinde. Vi jo kvinder. 

Jeg synes du skal kontakte lægevagten i aften, og egen læge mandag, så du kan få bekræftet at det er en SA. Hvis det er sket før, eller sker i fremtiden, er det godt at have lidt papir på det. 

Ej hvor jeg føler med dig. 

Kom lige i fb chatten

Anmeld

11. november 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Tusind tak for de varmende ord

Det var da så lidt.... Håber de kan hjælpe lidt, selvom de sikkert ikke gør, lige i aften, i hvert fald.....

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

Tror jeg må ringe til LV.. Jeg styrt bløder nu..

Anmeld

12. november 2011

Anonym skriver:

Kom lige i fb chatten

Jeg er online derinde nu. 

Anmeld

12. november 2011

Anastazia

Ved slet ikke hvad hvad jeg jeg skal skrive  

Håber virkelig du er okay, føler virkelig med dig det er noget som ingen burde igennem.

Du skal ikke tænke på at have lagt det billede ind, du har advaret og hvis ikke du skulle ligge det ind her hvordan skulle du så få svar 

massere af  til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.