Hva laver I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. februar 2009

Rasmine

Vi har været i Legeland.
Og om lidt får vi gæster, som kommer med kawe.

Mads Larsen var i øvrigt i legeland, hans søn bliver 3 idag.
(Det er Lars' barndomskammi's lillesøster, som har barn med ham)

Han er dælme en frækkert, ham Mads-drengen.

Håber vi når en gåtur i det lækre vejr idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2009

Astrid P

Mebach skriver:

Vi har været i Legeland.
Og om lidt får vi gæster, som kommer med kawe.

Mads Larsen var i øvrigt i legeland, hans søn bliver 3 idag.
(Det er Lars' barndomskammi's lillesøster, som har barn med ham)

Han er dælme en frækkert, ham Mads-drengen.

Håber vi når en gåtur i det lækre vejr idag.

Jeg sidder og skriver kloge ting om kloge mennesker der har sagt noget klogt om noget vigtigt indenfor undervisningen i kristendomskundskab i folkeskolen! Og så sammenligner jeg nuværende og kommende lovgrundlag og formålsparagraffer... Vil du vide mere?

Anmeld

14. februar 2009

Ny mor

Prøver fastelavnstøj på ungerne og forsøger at få dem til at stå stille, så jeg kan tage billeder

Anmeld

14. februar 2009

mor til en del

Laver så lidt som muligt. Jeg havde de ledeste mavesmerter i går, havde heldigvis en tid hos jordemoder, som mente at det var ligamentsmerter, men det tog til da jeg kom hjem, og måtte til sidst evakuere til sengen, da jeg fik mere og mere ve lignenede symptomer, og dælme om jeg skal gå i fødsle nu.

Jeg tror selv at det var lillepigen som lavede en kovending i går morges, og at det påvirkede livmoderen så meget at det var lige før......jordemoderen mente da at hun vendte rigtig så den teori holder jeg fast i.

Lisbeth.

Anmeld

14. februar 2009

Tynen

Har lige haft en veninde fra KBH på besøg.

Om lidt vil jeg skride ud til mine forældre og forlange aftensmad kl. 18!
Skal nemlig være alene i aften -YEHUU!!

Anmeld

14. februar 2009

Loggidut

Bum bum,....først var der besøg af svigermekanikken, så gik turen til lægevagten med en hostende og galpende unge, så blev der handlet og til sidst hentede jeg fastelavnsboller, og dem har vi lige konfirmeret over en kop the sammen med ungerne, og svigerdatteren.

Snart skal jeg lave pølsehorn, og senere skal vi spise boller som svigerdatteren har bagt.

alt i alt, en møg usund dag....

lol...

Anmeld

14. februar 2009

Mie A

Har bare sådan en dag, som bare skal gå... manden og Ea er kørt for mange timer siden og skulle bare liiiiige....
Keder mig og har ondt i hovedet. Gider ingenting - har bare lyst til at lægge mig under dynen og vågne op i morgen og være i bedre humør!

Anmeld

14. februar 2009

Kaufie

William og jeg startede dagen med at trille hen til en fra IRL mødregruppen - blot for at finde ud af, at det først er i morgen vi skal hygge..... hovsa.... men så fik vi da lige trillet en formiddagstur.

I eftermiddag var vi igen ude en times tid i det dejlige solskinsvejr - William var ikke til at drive ind før hans far kom hjem med en Duplo brandbil - det var lykken!

Nu skal vi snart have lasagne.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.