Nakkefold alm. men alligevel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. november 2011

Anonym trådstarter

dårlige tal? Er 24 år. Nakkefold er alm. Burde det så ikke være blodprøven den er gal med? Er så forvirret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

banditten2011

Anonym skriver:

dårlige tal? Er 24 år. Nakkefold er alm. Burde det så ikke være blodprøven den er gal med? Er så forvirret

Har du fået et dårligt tal??

de samligner nogle tal fra nakkefolden og blodprøven mener jeg nok hvor de finder ud af risikoen

Anmeld

11. november 2011

Moms

Anonym skriver:

Det er nok lidt mere kompliceret end som så. Men det er sikkert at din alder, nakkefoldens størrelse og din blodprøve bliver brugt i beregningen af risikoen.

se evt. her https://www.baby.dk/debat/114284pi1/graviditet/sker-kun-for-de-andre-----.aspx#GoToMessage

Jeg fik at vide at det var det ene tal i blodprøven, der var for højt og undersøgte hvad årsagen kunne være til det. Der var flere muligheder.

Jeg kontaktede lægen og fik tallene fra blodprøven at vide. Det hjælper, at sætte sig ind i sagerne, så kan du også bedre stille spørgsmål.

Held og lykke

Moms

Anmeld

11. november 2011

baby012

hvad tal fik du ?? 

hvis den er over 1:300 skal du ikke være nervøs

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

1:50

Kan man godt ringe til egen læge og få svar penslet ud på blodprøver?

Anmeld

11. november 2011

banditten2011

Anonym skriver:

1:50

Kan man godt ringe til egen læge og få svar penslet ud på blodprøver?

Ska du ha lavet en Biopsi så ?

Anmeld

11. november 2011

mor2011_

Det kun lyde som det gik galt med blodprøven her var jeg også kun 24  nakken var så  lidt for stor 2.5 cmmen min blodprøve blev taget to dage for tidligt derfor fik vi så dårlige tal men vi fik lavet biopsi

Anmeld

12. november 2011

Anonym trådstarter

mor2011_ skriver:

Det kun lyde som det gik galt med blodprøven her var jeg også kun 24  nakken var så  lidt for stor 2.5 cmmen min blodprøve blev taget to dage for tidligt derfor fik vi så dårlige tal men vi fik lavet biopsi

hvad uge fik du taget blodprøve

Anmeld

12. november 2011

mor2011_

Anonym skriver:

hvad uge fik du taget blodprøve

Kan ikke huske det med i uge 8 tro jeg men det vidste sig at termin ikke har passet derfor var den taget for tidligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.